Kada postanu majke,
žene sasvim prirodno svu pažnju, ljubav i brigu posvećuju svojoj bebi. Svaki
pogled, pokret, misao… usmjerena je na to nejako biće kojem su potrebne
majčina nježnost i briga kako bi odrastalo zdravo i sretno. Mame su te koje u
drugi plan stavljaju svoje planove i rituale kako bi njihovom najdražem biću
bilo dobro.
Toga su svjesni u tvrtki P&G i lancu prodavaonica dm te su
tijekom svibnja svu pažnju odlučili pokloniti mamama. Do kraja svibnja,
odnosno do isteka zaliha, ponosne će mame, koje svojim mališanima u bilo kojem
dm-u kupe 3 paketa pelena Pampers Premium Care, na poklon dobiti posebno
dizajniranu majicu Jolie Petite by Ljupka Gojić.
Riječ je o kampanji
tvrtke Procter&Gamble, točnije njihove marke Pampers i lanca prodavaonica
dm. Koliko je bitno mamama pokloniti pažnju u vremenu kada je njima najvažnije
njihovo dijete uvidjela je i Ljupka Gojić, odnosno njena modna marka Jolie
Petite, te je za ovu kampanju napravila posebnu liniju i dizajn majica.
Na Pampersovoj
Facebook-stranici tijekom travnja birale su se i mame koje su se na jedan dan
družile s Belmom Džombom na fotografiranju za kampanju Pampersa, dm-a i modne
marke Jolie Petite by Ljupka Gojić.
Svih šest ponosnih
mama reklo je da im je njihovo dijete centar svijeta i da im je posebno drago
što su tvrtka P&G i dm odlučile ovom akcijom pokloniti pažnju mamama.
Belma Džomba, poznata
TV voditeljica i supruga proslavljenog rukometaša Mirze Džombe, oduševila se
ovom kampanjom i istaknula kako ona svojoj jednogodišnjoj kćerkici Uni kupuje
isključivo Pampersove pelene.
„Moja Una je središte
mog svijeta i otkako sam je rodila i suprug i ja činimo sve kako bismo joj
ugodili, kako bi imala sve što joj treba, a to podrazumijeva i kvalitetne
pelene. Nikada nisam koristila ništa osim Pampersica, a Premium Care uz koje na
poklon mamama ide ova prelijepa majica pokazale su se kao moj najbolji
saveznik, kako tijekom dana, tako i po noći. Toliko su tanke da ne vjeruješ da
će upiti svu tu tekućinu, no moja se Una budi potpuno suha. Na dodir su
nevjerojatno nježne i meke i to su moje najdraže pelene“, ispričala je Belma te
dodala kako je oduševljena ovom kampanjom jer su mame u centru pažnje i
dizajnerska majica ide upravo njima.”
Autor: Extravagant