Brojni poduzetnici često znaju reći kako je biti poduzetnik u Hrvatskoj izrazito teško zbog svakodnevnih prepreka s kojima se suočavaju. No, da je moguće ostvariti američki san u Hrvatskoj, svjedoči najtraženiji domaći frizer, Zvonimir Franić. Mladi poduzetnik prošloga je tjedna otvorio frizerski salon na novoj lokaciji u Zagrebu i na tome ne misli stati. O tajnama njegovog uspjeha, poduzetništvu u Hrvatskoj i ostalom, saznajte više u intervjuu.
- Salon Franić preselio se na novu lokaciju, a sada se proteže na 170 kvadrata. Čitav prostor odiše luksuzom i elegancijom. Koliko je ovaj projekt bio zahtjevan?
Gledajući s vremenskim odmakom, najzahtjevniji je bio odabir adekvatne lokacije. Nakon toga je sve krenulo svojim tokom. Arhitektonski prijedlozi rješenja i uređenja interijera, projekt finaciranja i rokovi realizacije – sve je proteklo bez većih odstupanja.
- Koliko je vremena trebalo da postanete jedan od najtraženijih frizera u Hrvatskoj? Koja je tajna uspješnog osobnog brendiranja?
Osobni brend nastaje kao rezultat rada, nedvojbeno je tako i kod mene. Dostupni alati poput društvenih mreža uvijek su dobrodošla pomoć, no ako iza toga ne stoji kvaliteta, posvećenost i kontinuirano usavršavanje, rezultat je kratkoročan i ljudi vas naprosto neće podržati. Presudnim smatram i to što radim isključivo ono u što vjerujem.
- Vaš salon zaista može parirati najluksuznijim zdanjima kakva viđamo u svjetskim metropolama. Što vam je bila inspiracija za uređenje?
Inspiraciju je teško definirati – vjerujem da je to splet osobnih afiniteta i raznih iskustava stečenih kroz život. Primarno sam želio dobiti funkcionalan i polivalentan prostor u kojem ćemo se dobro osjećati radeći, a klijenti će pritom uživati u elegantnom ozračju. Nit vodilja kod uređenja svakako je bila moja osobna estetika koju su arhitekti maestralno oživjeli u prostoru.
- Primjer ste uspješnog, mladog poduzetnika. Koliko je teško biti poduzetnik u Hrvatskoj?
Osim što sam poduzetnik, primarno sam frizer i glavni izazov je kako pomiriti te dvije sfere poslovnih obaveza. Moje poslovanje raslo je i razvijalo se postupno, na vrijeme sam shvatio kako ne mogu sve odraditi osobno. Danas koordiniram timom suradnika koji mi pomažu u dijelu planiranja i izvršavanja obaveza koje se ne odnose na frizerstvo. I dalje se neminovno bavim svakim segmentom poslovanja. Vjerujem da je jednako izazovno poslovati u Hrvatskoj kao i u bilo kojoj drugoj zemlji slobodnog tržišta.
- Čemu se u 2023. nadate, kada je u pitanju posao?
Primarno želim i očekujem kontinuitet vrhunske usluge u Salonu Franić te nastavno kontinuitet povjerenja i zadovoljstva naših klijenata. Jednako mi je važno održati zdravu radnu atmosferu i profesionalnost između kolega i suradnika. Osim širenja prodajne mreže Hair by Franić ekstenzija, pripremam inovativno predstavljanje nagrađivanog branda Monpure, iz premium segmenta za njegu kose i vlasišta.
Autor: PR
Foto: press