Visoko estetizirani, pročišćeni vizuali nove kampanje Charlie designa, uvode
nas u jedan novi svijet u kojem ima mjesta za snove,gdje je sve fluidno i
sve moguće. Predivan spoj mekanih formi i neobičnih struktura, kontrast
mekog i krutog, prozirnog i punog – stvara neponovljivu modnu priču.
Potpuno bijela kolekcija rađena je do svile, organdija, pamuka i kože.
Komadi se s lakoćom daju kombinirati. Narušena je s crnim gumenim detaljima
koji daju savršen balans cijeloj priči. Veliki svijetlo sivi printevi s
fotografijama iz prijašnjih kampanja aplicirani su na haljine, tunike, sakoe
te djeluju pomalo nestvarno, a retro – avangardni štih tipičan za Charlie
estetiku u potpunosti je zastupljen na novi način.
Fotografija: Mare Milin
Make up: Ana Rajić
Hair Studio Mila -Ana Čala
Modeli Ema Krot -Talia
i Helena Babić- Colors
Asistent fotografa: Zvonimir Ferina
Sinergija sa snimanja jasno se iščitava s fotografija
Ovo je kampanja rađena bez fotoshopa, što je u današnje vrijeme prava
rijetkost.
O samoj tehnici snimanja,evo što kaže Mare:
“Sve fotografije su snimljene na moj omiljeni način, tehnikom snimanja u
ogledalu, s malom dubinskom oštrinom, malo dužom ekspozicijom, meko i
fluidno, dok čvrstinu fotografijama daje jedan lirski chiaro-scuro. Ogledalo
je staro, neravne površine, mjestimično i puno mrlja, ipak izrađeno je do
kristalnog stakla, brušeno pod kutom sa strana. Lom svjetla na tim
dijelovima čini mala optička čuda. Kao da se na fotografiji pojavljuju
duhovi. Moja ideja kampanje bila je odnos između dviju žena: sućut,
razumijevanje, empatija, sestrinstvo, način na koji blizanci osjećaju jedan
drugoga. Bez inhibicija, nešto iskonski.
Nije mi bilo važno modno poziranje. Poze su jednostavne, normalne i bez
forsiranja. Važna je emocija. Djevojke na fotografijama su savršeno
razumjele moje upute. Na snimanju su izgledale poput jezerskih nimfi koje se
izvijaju u vodi, pokreti su im bili meki i spori, uz nježan glazbeni
background by Alexandre Desplat. Imala sam osjećaj da kroz staklenu pregradu
promatram neku podvodnu scenu: povijuše i trave, sirene ili neka čudesna
jezerska bića.
Fotografije nisu retuširane, jedina intervencija na njima su rad na
kontrastu, te na odnosima svjetla i sjena”
Kampanja Charlie design bit će predstavljena 26.04. u galeriji Velvet.
Autor: Extravagant