Nova kampanja nakita Micica je vani! Neutaživa
žeđ za ornamentikom, uvijek protkanom baroknim duhom nekog dalekog svijeta
mašte, ukazuje na beskrajnu inspiraciju za nove Micica ogrlice, broševe,
prstenje, narukvice. Kroz prepoznatljiv jezik
oblikovanja nakita, Micica je u novoj kolekciji potražila motive u prirodi, njezinim
godišnjim dobima, mirisima i bojama, šumskim stvorenjima. Razaznajemo tako
oblike runolista, jelenjaka, rogova, ptičica. Njima dominira jesenski kolorit,
zagasito crvenih i smeđih tonova. Punijom bojom i formom isprepletenih vitica,
Micica iznova nudi ključ u srce samouvjerene i snažne, nježne i snene žene. Na
šeširu, haljini, bluzi, marami, raznih materijala, boja i uzoraka, Micica
suptilno uvlači u razigrani svijet likova i predmeta, otkrivajući šumske priče
nekog stoljetnog sna.
Recept:
1 kg
mašte
2
žličice dobre volje
1
prstohvat snenosti
*peći
dok se na površini ne pojave ilustracije Moglina, lebdećih satova, prinčeva,
ribica…
Kampanja
Proljeće/Ljeto 2013 snimljena je u baroknoj palači šećerane Rikard Benčić u
Rijeci a njeno je zaštitno lice Sendy O (Talia models), za čiju se frizuru
pobrinula She cuts your hair, dok Doris Fatur potpisuje fotografiju.
Ovom
Micica kolekcijom predstavljen je i novi vizualni identitet brenda kojeg
potpisuje dizajnerski duo Šesnić & Turković.
Za više detalja i za kupovinu posjetite Facebook.
Predivna kolekcija i odličan novi vizualni identitet. Čestitamo <3! Tko još nema Micicu oko vrata, ruke ili u obliku broša neka brzo to popravi.
Autor: Extravagant