Povodom nove jesensko-zimske kolekcije snimljena je i image-kampanja s
poznatom hrvatskom glumicom Dorom Fišter Toš u glavnoj ulozi.
Ona je ispred objektiva fotografkinje Maje Kljaić
utjelovila čitav spektar emocija koje su u proteklom desetljeću definirale
Anamariju i njezin život – njezine kolekcije, ljubavi, tuge, smijeh, sreću i
snagu – sve ono što brend A’marie danas i predstavlja.
Kolekcija jesen-zima 2012/13. dizajnerice Anamarije Brkić za
brend A’marie svojevrstan je sukus njezina desetogodišnjeg rada – nove kreacije
rezultat su intimna estetskog, kreativnog i emotivnog razvoja koji, iz sezone u
sezonu, definira njezin ultraženstven, minimalistički rukopis.
Ovosezonsku formulu svoje prepoznatljivo eterične, urbane elegancije A’marie
sastavlja od geometriziranih krojeva naglašenih volumena, pomno odabranih
tkanina poput svile, baršuna, novozelandske vune ili poliamidnih ‘ronilačkih’
materijala.
U kolekciji se nalaze i savršeno usklađene kolorističke palete ispranih
neutralnih tonova bijele, sive, prljavobež i pastelnosmeđe boje (s
nezaobilaznim snažnim akcentima jarkožute i električno plave), te skrivenih
dekorativnih detalja poput ručno šivanih kristala na preklopima i faldama,
koloristički kontrastnih svilenih poruba, upadljivih maksicifova, neobrađenih
poruba i neočekivanih prošiva.
Fotografije: Maja Kljaić
Šminka i frizura: Sanja Hrstić Kuterovac
Izvor: press, facebook
Autor: Extravagant