Kamp Glavotok svoje poslovanje bazira na ekologiji, te sudjeluje u očuvanju tradicije i lokalnih vrijednosti, a uz to potiče i daje potporu svakome sa sličnim stavovima i načinom poslovanja, a to se može vidjeti i kroz organizaciju događaja u objektu.
Prvi ovogodišnji događaj u kampu Glavotok održao se 14. lipnja na plaži, gdje je podignuta Plava zastava. Ona ukazuje na čiste, uredne, sigurne i dobro održavane plaže, te predstavlja kao takva najpriznatiji model ekološkog odgoja i obrazovanja te ujedinjuje turistički sektor i sektor zaštite okoliša na lokalnoj, regionalnoj i nacionalnoj razini. Ovaj događaj svojim dolaskom i samim činom podizanja Plave zastave uveličali su i članovi krčke udruge Knezovi krčki Frankopani što je upotpunilo cjelokupni doživljaj za goste kampa. Istog dana u kampu je održana i radionica vunarice za djecu, gdje je mališanima i njihovim roditeljima pružena prilika učenja o izradi raznovrsnih predmeta i ukrasa od ostataka, odnosno otpada vune.
02.07. održana je ornitološka radionica na kojoj je gostima kampa Glavotok pružena mogućnost interakcije i kontakta sa samim pticama koje se donose na svaku radionicu, a planirano je njihovo puštanje u prirodu, odnosno povratak u stanište u kampu u kojem se održavaju radionice. Ova radionica pruža gostima kampa jedinstvenu priliku bližeg upoznavanja i interakcije s pticama.
Kamp Glavotok već tradicionalno krajem srpnja organizira Eko tjedan za svoje goste i njihovu djecu, pružajući djeci priliku da nauče nešto novo i zanimljivo o ekologiji. Ove godine tema Eko tjedna bile su klimatske promjene, gdje su djeca kroz razne aktivnosti i radionice naučila o klimatskim promjenama, što ih uzrokuje te kako oni mogu pomoći u njihovom smanjenju.
U skladu s namjerom kampa Glavotok u poticanju lokalnih vrijednosti i ekološkog poslovanja, 23.07. održao se „Fashion summer“, gdje su predstavljene kolekcije 3 modna dizajnera iz okolice Rijeke, od kojih je jedan iz naselja Brzac u neposrednoj blizini kampa Glavotok. Gosti su mogli uživati u 3 izlaza modela koje su nosile kolekcije troje modnih dizajnera, a u pauzama između izlaza modela, mlada glazbena nada Sara Astafović svojim je pjevanjem zabavila prisutne. Dizajnerica Višnja Huljev predstavila je svoje modele brenda „Manufraktura“, a uz modele su prikazane i torbe branda „Bonny Bag“ dizajnerice Boni Ćuk, ručno šivane torbe za more i ljeto, a sve su izrađene od ekoloških ili recikliranih materijala, dok je Maja Tomašić predstavila brend „My happy Skirt“. Posljednji izlagač jedan je od razloga povezivanja kampa Glavotok sa agencijom Art modis. Chris Mršić modni je dizajner sa otoka Krka iz naselja Brzac u blizini kamp Glavotok. Potječe iz obitelji šnajdera, počevši sa njegovim pradjedom pa na dalje. Njegove haljine su bile sa Miss Hrvatske na izboru za Miss Svijeta. Uglavnom koristi prirodne materijale poput pamuka, lana i svile. Sudeći po reakcijama posjetitelja možemo zaključiti da je „Fashion summer“ ispunio svoja očekivanja, te ponudio gostima kampa Glavotok nezaboravan doživljaj.
Osim samih događaja, kamp Glavotok za svoje goste na tjednoj bazi organizira Eko tržnicu gdje gosti mogu od različitih OPG-ova kupiti domaće proizvode, te također popričati s prodavačima te saznati neke pojedinosti proizvodnje istih. Na Eko tržnici u kampu Glavotok mogu se pronaći raznovrsni proizvodi poput domaćih suhomesnatih proizvoda, meda, ulja, voćnih prerađevina, proizvoda od lavande, slanih riba te rukotvorina Udruge poznate po promicanju tradicionalnih vrijednosti i sl.
Sljedeći planirani događaj u kampu Glavotok je „Dječji plivački maraton“. Do sada je maraton organiziran 8 puta, dok je prošle godine odlučeno da se isti neće održati zbog tadašnjih aktualnih epidemioloških mjera. Ove godine planirana je organizacija maratona sa smanjenim brojem sudionika u skladu s aktualnim epidemiološkim mjerama, a sve informacije vezane za ovaj događaj biti će objavljene na Facebook stranicama događaja.
Ljeto u kampu Glavotok je i u ovakvom smanjenom obujmu bilo prepuno zanimljivosti i sadržaja za goste kampa Glavotok, a sudeći po reakcijama gostiju, bili su vrlo zadovoljni i željno iščekuju i neke naše nove programe.
Autor: Extravagant
Foto: Promo