Nisam očekivala ovakav uspjeh niti smo planirali širenje poslovanja, čak mogu i reći da nas je u jednom trenutku “zateklo“ nespremne. Doslovce smo se od jedne male firme, neplanski i vrlo brzo proširili na strana tržišta…
Jana Nails firmu smatram rezultatom zajedničkog, velikog projekta i timskog rada, klasična priča koja se odigravala nekako spontano i prirodno.
Jana Nails jedna je od najvećih beauty tvrtki u Hrvatskoj i šire. Iza nje stoji poduzetnica Jana Dužanec, inače diplomirana ekonomista, kojoj je ljubav prema umjetnosti bila jača i odvelo ju u svijet nail arta. Od nail tehničara, nail-artista preko ovlaštenog edukatora za veliki inozemni brend do osnivanja vlastitog brenda… Sve su to koraci koji su doveli Janu Dužanec do Lady Boss te je prava inspiracija.
O preprekama i izazovima u poslu, posebnostima Jana Nails proizvoda, trendovima manikure za ljeto 2024., ljubavi prema putovanjima i još štošta, otkrila je naša Lady Boss Jana Dužanec za naš portal!
Predstavite se našim čitateljima!
Jana Dužanec, rođena sam u Slavonskom Brodu i imam 43 godine. Odrasla sam u Puli gdje sam završila opću gimnaziju, a potom Ekonomski fakultet, smjer marketing.
Iako sam po zanimanju dipl. ekonomist, život me odveo u smjeru nail– tehničara, nail-artista, potom ovlaštenog edukatora za jedan veliki strani brand gdje sam stekla dovoljno iskustva za samostalne autorske edukacije, a zatim se rodila ideja i za stvaranje vlastitog branda, gdje je moje zanimanje dipl. ekonomist, smjer marketing dobilo smisao. Posljednjih nekoliko godina više nemam vremena za edukacije, ali imamo ovlaštene edukatore za proizvode Jana Nails brenda.
Moje ključne osobine uključuju znatiželju i strast prema učenju novih stvari. Visoko vrednujem lojalnost i pouzdanost, te posvećujem veliku pažnju detaljima. Preferiram dinamično radno okruženje s izazovima, jer ne bih mogla raditi posao koji je rutinski, te unatoč stresu i svemu što donosi ovaj posao upravo je ta dinamika nešto što me gura naprijed. Izuzetno cijenim iskrenost i ne podnosim licemjerje, a moj ponekad perfekcionistički pristup pomaže mi da osiguram visoku kvalitetu u svim zadacima koje svakodnevno obavljam. Također, može se reći da sam pomalo i kontrol freak. 😊
Vlasnica ste jedne od najpoznatijih beauty tvrtki u Hrvatskoj; Jana Nails. Kako i kada se rodila ideja za pokretanjem svog biznisa?
Sve je započelo kao klasična priča većine početnika – hobi i dodatni posao za džeparac tijekom fakulteta. Od malih nogu, strast prema crtanju i umjetnosti bila je sastavni dio moga života, a sanjala sam o tome da postanem umjetnica. Međutim, kako je vrijeme prolazilo, roditelji su me potakli da upišem Ekonomski fakultet.
Unatoč tome, ljubav prema umjetnosti nije nestala, već je postala snažna inspiracija koja me vodila kroz život. Nakon završetka fakulteta, odlučila sam spojiti svoju kreativnost s poslovnim svijetom. Posvetila sam se uređivanju noktiju na puno radno vrijeme, održavala sam edukacije i usavršavala se putujući po Europi i drugdje.
Nakon sedam godina putovanja i edukacija, osjetila sam potrebu za stvaranjem vlastitog brenda.
Otkuda ljubav upravo prema njezi i uljepšavanju noktiju?
Kako se odmalena bavim i crtanjem – pokušala sam spojiti izradu noktiju i umjetnost, te počela oslikavati minijature na noktima koje su klijenticama bile jako zanimljive jer u to doba (govorimo cca 15-20 god unazad) zaista ništa osim frencha, boje i pokojeg dijamantića nije postojalo. Prije dvadesetak godina informaciju niste mogli dobiti brzo i lako, komunikacija nije bila razvijena putem društvenih mreža kao danas, morali ste sami otkrivati gdje ćete dobiti kvalitetnu informaciju, gdje ćete se educirati za poslove koji nisu bili uobičajeni kao što je primjerice nail art.
No, bila sam vrlo uporna, istraživala sam, odlazila na razne edukacije, sve što sam saznala sam primijenila u praksi i neprekidno sam se dalje usavršavala.
Kako pamtite svoje poduzetničke početke; je li bilo izazovno, teško?
Svi znamo kakvi su početci. I naš početak je zaista bio težak, kako financijski, tako i pri balansiranju onoga što se želi, može i mora. Sam početak nije izgledao nipošto glamurozno i jednostavno, moglo bi se reći klasična priča o počecima iz „sobice“. Dok sam na fakultetu studirala ekonomiju i marketing, usputno kao hobijem sam se bavila i izradom umjetnih noktiju koji su tada bili u svojim počecima. Ništa spektakularno i glamurozno – u studentskoj sobi s dvije rašpe i jednim gelom.
Uz ogromnu podršku roditelja, malo po malo krenula sam na edukacije, štedjela, ulagala dalje u znanje i proširivala vidike, istraživala nešto drugačije. Najvažnija je upornost, samodisciplina, dobro planiranje i organizacija rada, uz puno odricanja. S vremenom, sve je nekako došlo na svoje mjesto. Ništa ne ide preko noći.
Jeste li očekivali ovakav uspjeh Jana Nails priče?
Nisam očekivala ovakav uspjeh niti smo planirali širenje poslovanja, čak mogu i reći da nas je u jednom trenutku “zateklo“ nespremne. Doslovce smo se od jedne male firme, neplanski i vrlo brzo proširili na strana tržišta. To je za sobom povuklo povećani interes klijenata, veću potražnju pa onda i ponudu proizvoda, što je rezultiralo povećanim brojem zaposlenika, te smo u skladu sa svime proširili sve pogone, skladišta i broj dobavljača.
Jana Nails firmu smatram rezultatom zajedničkog, velikog projekta i timskog rada, klasična priča koja se odigravala nekako spontano i prirodno.
Posebnost Jana Nails proizvoda je…?
Posebnost Jana Nails proizvoda je u tome što zadovoljavaju najznačajnije suvremene kriterije luksuznih proizvoda, a to su: vrijeme, istina i povjerenje (Time, Truth, Trust).
Ako promatramo vrijeme, naši proizvodi osmišljeni su tako da se brzo i jednostavno apliciraju, a pružaju vrhunski krajnji rezultat i time dolazimo do drugog kriterija, stječemo trajno povjerenje svakog nail tehničara i njihovih klijenata, žena diljem svijeta. Uvijek iznova dokazana istina o postojanoj kvaliteti proizvoda i sastojaka doprinose tom povjerenju.
Jana Nails proizvodi namijenjeni su onima koji traže više i bolje, a dizajn ambalaže naših proizvoda i gadgeta doslovce krase salone, trudimo se biti prepoznatljivi i drugačiji.
Tijekom cijele godine volimo imati lijepe i uredne nokte, ali posebno u ljetnim mjesecima. Možete li nam otkriti koji su trendovi za ovu sezonu?
Što se tiče ljeta – tu zaista nema pravila. Imamo jednu skupinu „klasičarki“ koje će uvijek nositi sve nijanse crvenih, pa tako ljeti prelaze na nešto jarkije -neonske crvene ili hot koraljne boje. Također, sve više klijentica preferira mliječne i nude/sand nokte i u ljetnim mjesecima jer preplanula put dođe do izražaja, a pogotovo ako se još ukrase s aurora premazima ili prahovima te dodatno imaju svjetlucavi efekt.
Neonci su tu kao vječita klasika – neon crvena, narančasta i roza. Ove sezone, za one malo odvažnije, u JN liniji izbacili smo posebnu summer kolekciju ljetnih cat eye jarkih boja koje se posebno presijavaju pod svjetlošću i daju spektakularan efekt.
Što Vas najviše veseli i pokreće u poslu?
Najviše me veseli zapravo cijeli taj proces od ideje do realizacije proizvoda, i svaki, ali svaki put s uzbuđenjem i leptirićima u trbuhu te ogromnim entuzijazmom dočekam predstavljanje novih proizvoda. Ono što mi je glavni pokretač su ujedno i osobe koje su mi najveća podrška na poslu, a tako i izvan njega. Na poslu zaista imam jako blizak odnos s ljudima koji su uz mene od samih početaka, to su moji asistenti i odjel grafike. Oni su upoznati doslovce sa svakim dijelom mog radnog dana, ali i s privatnim stvarima.
Nadalje, tu je i tim s kojim radimo nove kampanje i s kojim sam također od samih početaka – frizer, make-up artist, fotograf, producent – to je jedan kreativan tim ljudi s kojima sam odavno prešla granice “poslovnog” i sada ih već mogu nazvati dijelom obitelji. Izvan posla tu je moja obitelj i naravno moje prijateljice, koje su mi kao druga obitelj, uvijek kritične, ali realne.
Je li teško biti žena-poduzetnik?
S obzirom na to da poslovnim svijetom prvenstveno dominiraju muškarci, jednoj ženi nije jednostavno ući, a niti opstati u tom svijetu kao poslovna partnerica. Žena se mora dodatno boriti za svoje mjesto i zadobiti njihov respekt kako bi bila ravnopravna.
Osim balansiranja poslovnog i privatnog života, tu je i konstantno zadobivanje poštovanja muškaraca u poslu tako da bih rekla da svakako nije lako biti žena-poduzetnik. Podrška ženama mi je izuzetno bitna. Prva sam koja će poduprijeti drugu ženu u ostvarenju njezinih ciljeva i pružiti joj pravu #girlpower podršku.
Svakodnevno radim sa ženama i trudim se pružiti im maksimalnu podršku i ohrabrenje. Žene koje rade sa mnom znaju koliko se trudim pomoći im i potaknuti ih.
Što Jana radi kad ne radi?
Najveći dio mog slobodnog vremena je posvećen sinu. Preko tjedna doslovce me nema nigdje osim na poslu i u kući, ali zato tu i tamo koji vikend znam „ukrasti“ i provesti ga s prijateljicama.
Strast također pronalazim u putovanjima koja sam jednostavno stavila na stranu na neko vrijeme pošto kao majka svaki djelić slobodnog vremena dajem svom sinu, a pogotovo je to bilo tako kada je još bio beba. Sada već putujemo zajedno i to me jako veseli.
Daljnji planovi?
Poslovno priželjkujem širenje u jednom novom segmentu i naravno proširivanje na druge kontinente, puno zanimljivih proizvoda, puno novih, potpuno drugačijih kampanja i snimanja i manje stresa s rokovima u cijelom tom procesu, a privatno, priželjkujem mrvicu više vremena za svoje najmilije i sebe.
Kako i gdje zainteresirani mogu pronaći Vaše proizvode?
Naši proizvodi mogu se pronaći na našem web shopu www.nails-jana.com, te u beauty shopu na adresi Grižanska 33 u Zagrebu. Također su tu i društvene mreže na kojima se mogu pratiti nadolazeće kolekcije i novi proizvodi.
IG: @jananails_official / @jananails_shop / @jn_beauty_official / @janaduzanec
TIK – TOK: jananails_shop
FB: JANA NAILS – Edukacije & Prodaja
FB: JANA NAILS OFFICIAL GROUP
WEB SHOP: www.nails-jana.com
MAIL: info@nails-jana.com
Autor: Marina Koprivnikar
Foto: privatni arhiv, promo