Biti dizajner u Hrvatskoj nije lako no, imamo velike ljude koji svakodnevno probijaju stigmu tog poslovanja poput Zigmana…
Ime “Vulvastik” je jednostavno sjelo u jednom razgovoru sa mojom predivnom doulom. Htjela sam nešto što bi savršeno moglo opisati žensko poslovanje, rađanje novog životnog perioda i užitak u kreativi. Moj brend je namijenjen svima koji žele biti podrška jednoj vještini, koja se generacijski uvijek vraća u trend.
“Vulvastik design” je modni brend o kojem društvene mreže zadnjih nekoliko dana ne prestaju brujiti. Poznata influencerica Martina Vuletić nedavno je “zapalila” Instagram u kukičanom kompletu ovog zanimljivog brenda koji potpisuje Ana Marija Megyery.
Više o dizajnerici, njezinoj ljubavi prema pomalo zaboravljenoj vještini kukičanja, novoj kolekciji i ponudi brenda otkrivamo vam u intervjuu!
Predstavite se ukratko našim čitateljima!
Ja sam Ana Marija Megyery, dolazim iz Velike Gorice, po struci sam dizajner odjeće no 17 godina sam radila u PR-u organizaciji raznih koncerata sa izvođačima iz regije svijeta.
Moja osobnost u tri riječi: kreativna, uporna i inatljiva.
Stojite iza brenda zanimljivog naziva „Vulvastik design“. Kako i kada je počela Vaša kreativna priča?
Moj početak sa vlastitim poslovanjem je inspiracija koju sam dobila nakon otkaza zbog trudnoće. Zainatila sam se sama sebi da ću pun potencijal svoje poslovne snage preusmjeriti u vlastiti brend. Tako sam nakon teškog postpartum perioda (depresije iza poroda) u razgovoru sa svojom doulom došla do ideje da pokrenem svoj posao.
Jedna velika inspiracija je da je svatko nekada morao krenuti od nule da bi danas mogao živjeti lagodan život.
Odrasla sam uz roditelje poduzetnike i bila sam svjesna kako funkcionira biti ovisan o podršci društva. Biti dizajner u Hrvatskoj nije lako no, imamo velike ljude koji svakodnevno probijaju stigmu tog poslovanja poput Zigmana.
Zašto „Vulvastik design“? Kome je namijenjen Vaš brend?
Ime “Vulvastik” je jednostavno sjelo u jednom razgovoru sa mojom predivnom doulom. Htjela sam nešto što bi savršeno moglo opisati žensko poslovanje, rađanje novog životnog perioda i užitak u kreativi.
Moj brend je namijenjen svima koji žele biti podrška jednoj vještini, koja se generacijski uvijek vraća u trend.
Nedavno ste predstavili novi komplet koji nosi influencerica Martina Vuletić. Mala je riječ da ste „zapalili“ Instagram. Jeste li očekivali ovakav feedback?
Martina Vuletić je jedna jako svjesna moćna influencerica u cijeloj regiji i savjesno radi svoj posao. Vjerujem da joj ne manjka ljudi koji bi “okačili” nešto na nju jer zrači karizmom.
Ona je neovisno o svemu tome odabrala javiti se nekoj ženi na internetu koja priča da zna kukičati i podržati moje poslovanje. Neizmjerno sam joj zahvalna na tome.
Mislim da moramo biti svjesni i priznati si da influenceri imaju veliki utjecaj u društvu i da čine veliku stvar sa svojim podrškama onima koji su “novi” i koji se probijaju.
View this post on Instagram
Je li teško kukičanje? Može li to svatko naučiti?
Naravno da nije sve za svakoga i da svakome sve ne sjeda, ali to nikada ne znaš dok ne probaš.
Zato sam i započela i radionice na kojima svatko može naučiti osnove kukičanja. Moje radionice se održavaju u Zagrebu i u Velikoj Gorici. Zbog velikog interesa za znanjem započela sam i sa kreiranjem digitalnog sadržaja na svojim društvenim mrežama u kojima ljudi u cijeloj regiji mogu korak po korak naučiti izraditi svoj unikatan komad garderobe.
U svojim videima pratitelje upućujem na odabir materijala, alata i raznih tehnika.
Osim odjevnih komada, imate razne druge proizvode u ponudi. Otkrijte nam malo više!
Osim odjevnih predmeta izrađujem i amigrume što je drugo značenje za pletene igračke. Amigrumi je jedna interesantna tehnika koja potječe iz Japanske kulture i do današnjice je kroz razne oblike prilagođena i pojednostavljena za same početnike.
Što Vas inspirira u kreiranju?
Najveća inspiracija mi je mir koji imam kada primim kukicu u ruku. Istina je da se prvih 6-7 mjeseci živciraš, no treba biti strpljiv i kada se uhoda kukičanje uistinu opušta. Tako da sada kada god osjetim da sam nervozna utišam stres oko sebe sa nizom očica.
Po Vama, što izdvaja Vulvastik design od drugih brendova?
Nikada nisam voljela govoriti da sam bolja od nekoga niti da sam po nečemu posebna. Vjerujem da svatko može sve, zato i mislim da ono što najviše odvaja moj brend od drugih sličnih brendova je želja da budem dio zajednice.
Često podržavam druge kolege kukičare iz cijelog svijeta kupnjom njihovih knjiga, uputstava za rad raznih projekata i dijeljenjem njihovih projekata.
Daljnji planovi?
Daljnji planovi su biti dostupna svojim sadržajem i potaknuti mnogo ljudi da uživaju u izradi svojih jedinstvenih komada.
Tako da ću na jesen nastaviti sa svojim radionicama na koje su svi pozvani.
Moj rad se takoder može podržati i putem linkova na mojim mrežama gdje se može uplatiti “za kavu” (ili ti ga za pređu) za nove tutoriale sa naznakom na to što želite naučiti i koji sadržaj sama publika želi da radim.
Kako i gdje Vam se zainteresirani mogu javiti?
Nemam internet shop iz jednog jako velikog razloga- da mi se ljudi mogu javiti individualno dogovoriti što bi htjeli kupiti ili naučiti kukičati. Iskustvo “biti bitan” je ipak potpuno drugačije od ishitrene kupnje na online trgovinama. Učimo jedni druge kako cijeniti vlastiti novac i tuđe vrijeme i kako kao rezultat toga na kraju dobivamo jedinstveno iskustvo i unikatne predmete.
Trudim se uvijek biti dostupna na svojim društvenim mrežama pod nazovom Vulvastik_design ili na svom osebujnom Tik Tok kanalu pod userom guru_treba.
Autor: Marina Koprivnikar
Foto: privatni arhiv