Kao djevojčica, voljela sam se igrati papirnatim lutkama. Rezanje njihove papirnate odjeće i smišljanje zabavnih svjetova u kojima žive, bio je moj način življenja tisuću života u jednom danu. Rado se sjećam tih trenutaka sreće i spokoja. Sve je izgledalo čarobno!
Kad sam postala majka, htjela sam da moja djeca osjete istu čaroliju koju sam živjela u njihovim godinama. Htjela sam da istraže svoju kreativnost i maštu i da stvore neku svoju bajku, svoj mir.
Ovako svoju čarobnu priču otkriva Maja Štritof Budin, koja stoji iza posebnog brenda za djecu Litory. Kroz njezino majčinstvo i silno iskustvo u brendiranju i storytellingu, polako je počela nastajati čarobna zemlja Litory – sigurna zemlja u kojoj svako dijete može živjeti svoje snove, biti ono što jest i rasti u sretnog i ispunjenog čovjeka.
Cijeli Litory koncept baziran je na spajanju različitih dijelova posebnim gumbićima koji djetetu pomažu u razvoju finih motoričkih sposobnosti. Tako jednostavno pričvrstite svog Litorijanca na Litory majicu a onda – čarobnu majicu spojite s vilinom suknjicom te tako kreirajte najljepšu Litory haljinicu.
Kako izgleda Litorijanac?
“Svaki je Litorijanac sastavljen od različitih dijelova pa miješanjem i spajnjem tih dijelova, dijete može kreirati i vlastitog jedinstvenog stanovnika Litorya, a mogućnosti su gotovo neograničene! Različite teksture od kojih su napravljeni imaju važnu ulogu u razvoju senzornih vještina, dok istovremeno igranje i pripovijedanje (storytelling) potiče razvoj kreativnosti i motoričkih sposobnosti.” – Maja Štritof Budin, vlasnica brenda Litory
Cilj Litoryja nije da bude samo inovativna igračka, već i da postane platforma za pomoć djeci u emocionalnom kontekstu.
U suradnji s dječjim psiholozima, Litorijancima su pridodani jedinstveni karakteri koji žive različite živote, imaju različite interese i sanjaju različite snove, baš kao i sva djeca svijeta. No, ono što ih sve povezuje jest činjenica da se, bez obzira na različitosti, svi ponekad nađu u situaciji koja u njima budi nelagodu, uznemirenost, strah, tremu, nesigurnost i slične osjećaje.
Trenutak povezivanja djece s likovima, trenutak je u kojem prepoznaju osjećaje koje su i sami iskusili, što u očima djece naše likove pretvara u autentična bića kojima mogu vjerovati.
“Prolazeći kroz životne avanture u pričama, djeca prolaze kroz svojevrsnu ‘’pripremu’’ ili ‘’probu’’ određene situacije, te na taj način dobivaju znanja i vještine potrebne da se sa sličnim situacijama nose u stvarnom životu.
Iako nam je želja normalizirati razna emocionalna stanja kako bi djeca o njima lakše razgovarala, bez osjećaja srama ili manje vrijednosti, krajnji cilj je naučiti djecu da oni sami već posjeduju sve alate i vještine potrebne da se nose s vlastitim emocijama.”
Doznajemo da će priče uskoro biti dostupne na Litory web stranici (www.litoryland.com) u obliku audio priča koje će moći čitati djeca, dok će slikovnice svjetlo dana ugledati pred Božić.
Litory je inovativan i jedinstven brend na globalnoj sceni koji predstavlja čaroban spoj igre, učenja i zabave na moderan način. Ono što nam se posebno sviđa kod ovog brenda je da su svi Litory proizvodi u potpunosti ručni rad, proizvedeni u Hrvatskoj.
Želite li djetetu pokloniti nešto posebno, nećete pogriješiti ako to bude upravo jedinstveni Litorijanac!
Autor: Extravagant
Foto: PR