Pariška je noć, 1946. godine. Odsjaj ulične rasvjete zrcali se u prostoru.
Iščekivanje. Misli počinju stvarati priču, Njen identitet. Ona koja, kao glavni akter, u
sebi budi ono što svaka žena ima, treba i želi.
Buđenje oduvijek sa sobom povlači pronalaženje vlastitog
identiteta, bilo ono jutarnje ili večernje. U ovoj kampanji Micica se osvrnula na introvertnu priču o femme fatale, Lauren Bacall,
koja kroz sjećanje prolazi i istražuje motive zamišljenosti, ljepote, ženstvenosti,
seksipilnosti, strastvenosti i fantazije, snenosti te romantičnosti, kroz svoje
Ja.
Putovanjem kroz vrijeme, maštu — nadrealne,
surealne i realne prostore — Micica zaziva prostore noira,
gdje je ovoga puta i postavila svoju kampanju za novu kolekciju.
Novo lice noir
kampanje je Nives Vincic (Talia model), a za frizuru i šminku zaslužne
su cure iz Beauty&mess (Martina i
Vesna).
Novu kolekciju imat ćete prilike vidjeti i
kupiti već ovog vikenda u Zagrebu, na Regionalnom sajmu mode Zona45 od devetoga do jedanaestoga svibnja, na Trgu
bana Jelačića.
Autor: Press