Mia Antunović je rođena Vinkovčanka sa zagrebačkom adresom. Završila je Fakultet političkih znanosti u Zagrebu, a nakon toga zbog krize i nemogućnosti pronalaska posla u struci bavila se modelingom u Americi i Turskoj. Nekoliko godina kasnije uspijela je dobiti staž u Europskom Parlamentu u Bruxelllesu, gdje ostaje kasnije raditi u struci kao community manager.
Po povratku u Hrvatsku, odlučila je pokrenuti vlastiti brend Moel, u kojem je započela s izradom posebnih svijeća, da bi nedavno izbacila novu kolekciju za interijer i dekor Moel home.
Više o našoj Lady Boss Miji Antunović pročitajte u intervjuu!
Predstavite nam se!
Moje ime je Mia Antunović, rodom sam iz Vinkovaca, ali živim već duže vrijeme u Zagrebu. Završila sam Fakultet političkih znanosti u Zagrebu, a nakon toga zbog krize i nemogućnosti pronalaska posla u struci bavila sam se modelingom u Americi i Turskoj. Nakon par godina uspijevam dobiti staž u Europskom Parlamentu u Bruxelllesu te tamo ostajem kasnije raditi u struci kao community manager. Po povratku iz BXL pokrećem vlastiti posao s Moelom.
Svoju osobnost opisala bih kao zeznutu (po mene samu hahah), iznimno sam disciplinirana i to me i dovelo do svega što sam do sada postigla kao i moja odlučnost, ali sam također jako brzopleta i nestrpljiva što me često košta (uglavnom živaca). Radim puno, ali ne volim ograničenja u vidu radnog vremena, zato sam i pokrenula vlastiti posao kako bih sama sebi mogla diktirati radno vrijeme.
Ljubitelj sam interijera i dekora i jako me veseli što sam s Moelom dobila mogućnost da tu strast prenesem drugima. Inače sviram preko 10 instrumenata uključujući violinu, klavir i gitaru te brojna tradicijska glazbala, govorim 2 strana jezika i volim gotovo svaku vrstu rekreacije pogotovo u prirodi.
Pokrenuli ste svoj brend Moel, kada ste započeli s mirisnim svijećama. Po čemu su posebne?
Moel svijeće su posebne po tome što osim sojinog voska koji je biorazgradiv i iz obnovljivog izvora koristim i mirisna ulja bez ftalata odnosno plastifikatora koji dokazano izazivaju niz zdravstvenih problema, od problema s dišnim putevima, preko problema s hiperaktivnošću do problema sa plodnošću i mnogih drugih. Od početka sam znala da želim da naše svijeće budu prirodne, veganske i da nisu testirane na životinjama, ali sam htjela da budu i savršeno upakirane, kao pravi božićni poklon. Svi ostali proizvođači imali su vrlo jednostavne ambalaže, uglavnom prozirne staklenke i kartonske omote u prirodnim bojama, što je sjajno, ali činilo mi se da su prilično slični jedni drugima i željela sam nešto u svom stilu. Željela sam luksuz, ali luksuz koji nije štetan ni za vas ni za okoliš. Otuda i moto: Smart Luxury.
Nedavno ste izbacili novu kolekciju; posteljine, jastučnice, ubruse. Recite nam malo više o tome.
Moel je pokrenuo svoju priču s ciljem da u domove donese novu razinu zadovoljstva i ugode te se na tržištu pozicionirao kao proizvođač mirisnih svijeća koje mirišu bolje i duže, a širenje ponude na proizvode za dom logičan je nastavak te priče o želji da se pruži vrhunska kvaliteta i estetika življenja.
Sav Moelov tekstil, uključujući posteljine, stolni i dekorativni program, izrađen je od najkvalitetnijeg damasta kakav koriste najpoznatiji hoteli s pet zvjezdica, a koji cijene naše bake jer znaju kako se njegove karakteristike ne mogu usporediti ni s jednim drugim materijalom. Izrađen da traje generacijama, pruža sigurnost od ispiranja boja, promjene teksture i gubitka mekoće, može se prati na čak 95˚ i smanjeno se gužva nakon pranja. Isto tako, anti alergenski sastav štiti vas i vaše voljene, a sigurnost prirode i životinja u proizvodnji je zagarantirana.
Posteljine dolaze u tri limitirane boje, a svoju kvalitetu odaju već na prvi dodir. Materijal je ugodan i nježan za vašu kožu, a mogućnost pranja na 95˚ osigurava uklanjanje svih nečistoća, poput grinja, bakterija i odumrlih stanica koje su često uzrok akni i drugih problema s kožom. Osim toga, omogućava protok zraka te tako, za razliku od sintetičkih ili kombiniranih materijala, pomaže reguliranju optimalne tjelesne temperature kroz cijelu noć, a vama miran i ugodan san.
Ove godine na velika vrata vratilo se formalno postavljanje stola za gotovo sva druženja te nije više rezervirano samo za posebne prilike. Mnogi brendovi sada nude stolnjake raznih dezena i oblika, ali ono što u ponudi fali su komplementarni ubrusi. Moelov stolni program nudi upravo to i time rješava veliki problem trenutne ponude dodataka za serviranje. Dizajniran i proizveden u Hrvatskoj idealan je za prave ljubitelje interijera i poznavatelje vrhunske kvalitete. Uz to u ponudi su i dekorativni jastuci koji dolaze u nekoliko dimenzija i dvije osnovne boje te se lako uklapaju u svaki interijer, podižu svaku prostoriju i kvalitetom izrade prate ostale Moel proizvode.
Je li teško biti žena – poduzetnik?
Ovo pitanje me prati već neko vrijeme i svaki puta iznova smišljam odgovor koji neće biti predugačak za intervju. Teško u odnosu na što ili na koga? U odnosu na muškarce mislim da je biti žena svakako izazovnije, pogotovo u poduzetništvu, ali to ne smatram svojim nedostatkom nego upravo svojom snagom jer sama sebi dokazujem da je apsolutno moguće sve što jedna žena zamisli.
Uz to zahvalna sam što imam mogućnost kroz gostujuća predavanja na matičnom Fakultetu, mentorstva praktikantima i ovakve intervjue biti primjer drugima koji se možda odlučuju za poduzetništvo- bili oni muškarac ili žena.
Smatrate li da ima dovoljno žena u vašem području djelovanja?
Kroz posao s Moelom sam upoznala toliko predivnih žena, sve redom poduzetnica da se u navrate pitam gdje su svi ti muškarci, ali statistički gledano istina je da je postotak žena još uvijek manji, nego što bismo htjeli. Generalno mislim da se stanje popravlja i s veseljem gledam u budućnost gdje će biti još više super zabavnih, super poduzetnih i super ugodnih žena za poslovne suradnje.
Što Vas najviše veseli i pokreće u poslu?
Najviše me veseli planiranje i kreiranje novih proizvoda i novih kolekcija. To je jedan jako dugačak, ali jako zabavan proces u kojem kroz cijeli period imaš priliku gledati kako tvoja ideja postaje stvarna. Pokreće me, uvijek i zauvijek, moja želja za slobodom i slobodnim radnim vremenom koje sama određujem.
Smatrate li da je danas teže ili lakše pokrenuti posao s obzirom na globalnu umreženost i brži način življenja?
Mislim da je danas uz svu tehnologiju, mreže i dostupnost informacija puno lakše pokrenuti posao, ali ga je istovremeno teže održati. Nalazimo se u vremenu brze mode, brzih odluka, brzog marketinga gdje onda nažalost hrpa brzih(nerijetko i jeftinih) rješenja prolazi, a velik broj poslova se gasi unatoč kvaliteti.
Mislim da je rješenje kombinacija jako visoke kvalitete proizvoda i ekstremnog ulaganja u marketing i umrežavanje s drugima jer je opstanak danas teži nego ikada.
Otkrijte nam više o svojim planovima!
Moel kao brend planira nastaviti širiti svoju ponudu proizvoda za dom pa će uskoro ponuda tekstila biti proširena, a pridružit će joj se keramika i drvo, ali više od toga ne smijemo otkrivati dok ne dođemo u zadnju fazu realizacije.
Što biste poručili ženama koje se dvoume pokrenuti vlastiti biznis?
Vrlo jednostavno – skok na glavu i nema nazad! Najgore što se može dogoditi je da taj biznis ne uspije pa započnete drugi, ali barem ćete znati da ste probali, u suprotnom ćete se stalno pitati “što bi bilo kad bi bilo”.
Autor: Extravagant
Foto: promo