Katarina Mamić je modna dizajnerica iz Zagreba, vlasnica brenda “Katarina Mamić Design”. Oduvijek je znala da će se baviti poslom kreativne prirode, tako da je završila Tekstilno tehnološki fakultet i stekla titulu mag.ing. tekstilnog i modnog dizajna.
“Katarina Mamić Design” je nastao prije nešto više od 10 godina, kada je sasvim spontano nastala prva tunika sa srcem koja se pokazala kao pun pogodak, koje su uz haljine sa srcem postale bestselleri u matching kombinacijama za mame i kćeri cijelo desetljeće.
Prije mjesec dana imali smo prilike na reviji “More mode” u Bakru pogledati njezinu novu kolekciju, o čemu nam je više rekla u intervjuu Lady Boss Katarina Mamić!
Predstavite nam se!
Moje ime je Katarina Mamic Kujundžić, modna dizajnerica s Zagrebačkom adresom, po struci sam mag.ing. Tekstilnog i modnog dizajna, moda je moj posao ali ujedno i najveći hobi, jer zaista uživam u tome što radim, stoga i kada nisam na poslu maštam o novim kolekcijama, proučavam ponudu tkanina, smišljam nove krojeve…
Moja strast broj dva je putovanje, u zadnjih nekoliko godina imam tu privilegiju da spojim ugodno s korisnim pa su većina mojih putovanja na neki način povezana i s poslom, tako da uvijek sa sobom nosim nekoliko haljina iz najnovije kolekcije pa dogovorim photoshooting, ili npr.odem u nabavku tkanina u inozemstvo, pa usput ostanem uživati još nekoliko dana u čarima te zemlje…
Jeste li se oduvijek željeli baviti dizajnom odjeće?
Oduvijek sam umjetnička duša i znala sam da će posao kojim ću se baviti biti kreativne prirode… Upisala sam školu Primijenjene umjetnosti i dizajna pa sam tek tamo donjela konačnu odluku da to bude modni dizajn.
Vlasnica ste brenda Katarina Mamić Design. Možete li nam reći kako i kad je započeo vaš poslovni put i što se sve nalazi u ponudi?
Brend je nastao prije nešto više od 10 godina, tada je sasvim spontano nastala prva tunika sa srcem koja se pokazala kao pun pogodak, tunike i haljine sa srcem u matching kombinacijama za mamu i kćer bile su bestselleri gotovo cijelo desetljeće. Nije ni čudo da je srce postalo zaštitni znak brenda, iako ih i dalje imamo u ponudi.
U zadnje dvije sezone ipak smo se više posvetili svečanim haljinama, tako da sada u ponudi imamo preko 30 modela haljina. Svaka haljina je dizajnirana tako da je naglasak na eleganciji i ženstvenosti, ističe atribute, skriva nedostatke i ugodna je za nositi.
Nedavno smo imali prilike na reviji “More mode” u Bakru pogledati Vašu najnoviju kolekciju. Opišite nam je ukratko i koliko se razlikuje u odnosu na prethodne kolekcije?
Na reviji “More Mode” predstavila sam novu kolekciju haljina, haljine su uglavnom bile hladnih tonova, decentno šljokaste, krojevima nisam previše odskakala od dizajna koji inače radim, tako ste mogli vidjeti elegantne, ženstvene haljine koje laskaju tijelu, jedini novitet je bio taj da sam se poigrala s 3D čipkom i detaljima od perja koje je ove sezone totalni must have. 🙂
Kakve žene se odluče nositi Vaše haljine?
U našoj ponudi zaista svatko može pronaći nešto za sebe, od poslovne žene, maturantice, pa do gospođa zrelije dobi…Nerijetko se mi iznenadimo kako isti model haljine fantastično stoji i maturantici i mami koja ženi sina.
Koliko vremena Vam je potrebno za izradu haljine?
Uh, to je teško pitanje, jer zaista nema pravila. Neke modele imamo u malom prstu, pa ih napravimo i nekoliko na dan, dok neke haljine radimo i po 3, 4 dana…
Je li teško biti žena – poduzetnik?
Moram priznati da je na početku bilo jako teško jer sam zaista sve stvarala sama od nule. Tržište je malo, a konkurencija velika pa nije bilo lako “probiti se” kroz sve prepreke…
Sada imam odličan tim ljudi oko sebe, posao je uhodan i sve je puno lakše, imam i supruga koji ima puno razumijevanja i velika je potpora u svemu pa je lakše prolaziti kroz uspone i padove skupa.
Što Vas najviše veseli i pokreće u poslu?
Najviše me veseli i pokreće to što na svakodnevnoj bazi dobivam povratne informacije svojih klijentica koje su zadovoljne haljinama i koje nas preporučuju dalje svojim prijateljicama, kumama, sestrama..
Što se tiče samog procesa stvaranja, tu su mi najdraži dio skiciranje novih modela i onda fotkanje gotovog proizvoda.
Neostvarene želje, planovi?
Iskreno što se posla tiče, sada sam zaista sretna i zadovoljna sa svime sto sam postigla do sada, samo da bude zdravlja i sreće pa da se sve nastavi kako je krenulo… A privatno mi je želja ostvariti se kao mama. 🙂
Što biste poručili ženama koje se dvoume pokrenuti vlastiti biznis?
Svakoj ženi koja ima dobru ideju u koju vjeruje i koja je spremna zasukati rukave i primiti se posla, poručujem da se ne boji pokrenuti vlastiti posao. Nema ništa ljepše nego kad radiš ono što voliš.
Autor: Extravagant
Foto: privatni arhiv, Borut Brozović