U početku sam prvenstveno izrađivala samo nakit, i to za tržište BiH… I onda, malo-pomalo, proširilo se na sve strane svijeta…
Danas u svojoj ponudi imam nakit, torbe za plažu i odjeću te od tud promjena naziva u “Oz design”. Da bih povezala dizajn odjeće i svoje zvanje, odlučila sam se personalizirati svoje proizvode, što i je dio moje struke. Nakit je nekako moja strast i mislim da će uvijek biti glavna djelatnost.
Ozana Galić poduzetnica je koja stoji iza brenda “OZ design“. Iako glavninu ponude čini nakit, unutar brenda možete pronaći i druge artikle poput torbi za plažu, odjeće za djecu.
Cijela kreativna priča “OZ designa” započela je prjije 13 godina te je tržište bilo koncentrirano samo na područje BiH, da bi se na kraju proširilo i na druge krajeve svijeta.
Više o sebi i svom poslovnom putu, ispričala nam je vlasnica brenda Ozana Galić!
Predstavite se ukratko našim čitateljima; ime i prezime, otkud dolazite, školovanje, čime se bavite, kako biste opisali svoju osobnost u 3 riječi?
Moje ime je Ozana Galić, osnivačica sam brenda Oz design, mnogim curama poznat i kao Oz nakit. Dolazim iz Hercegovine, i evo već 17 godina živim u Zagrebu. Tu sam završila Grafički fakultet, smjer dizajn i od tud kreće ideja za izradom nakita kojom se i dan danas bavim.
Za sebe mogu reći da sam jednostavna, pristupačna i točna. To mi uvelike pomaže u mom poslu.
Stojite iza brenda „Oz design“. Kako i kada je počela Vaša kreativna priča? Koliko dugo ste u ovom poslu?
Još tijekom studija, spontano se rodila ideja o izradi nakita. Višak vremena i kreativnost doveli su me do ovoga što imam danas. Hobi je brzinom munje prešao u pravi posao i evo, već 13 godina uživam stvarajući.
Zašto „Oz“?
“Oz” nakit od samoga je početka bio privlačan zbog samog naziva. Povezivali su ga s čarobnjakom iz Oza. Ustvari, on je skraćenica od moga imena. Kao mala nisam voljela svoje ime, ali danas sam mami zahvalna na njemu 😉
Što se sve nalazi u ponudi Oz design?
U početku sam prvenstveno izrađivala samo nakit, i to za tržište BiH… I onda, malo-pomalo, proširilo se na sve strane svijeta.
Kako se trendovi brzo mijenjaju, u jednom periodu trend naušnica i ogrlica malo je stagnirao pa sam krenula u dizajn odjeće za djecu i mame. Inspiracija za proširenje ponude s nakita na odjeću bila su moja djeca.
Danas u svojoj ponudi imam nakit, torbe za plažu i odjeću te od tud promjena naziva u “Oz design”. Da bih povezala dizajn odjeće i svoje zvanje, odlučila sam se personalizirati svoje proizvode, što i je dio moje struke. Nakit je nekako moja strast i mislim da će uvijek biti glavna djelatnost.
Koji Oz proizvod je najpopularniji, najtraženiji?
Trend nakita u punom je jeku. Naušnice, ogrlice, narukvice , prstenja sve ono što je izrađeno od nehrdajućeg čelika je IN. In su također i predimenzionirani broševi koje imam također u ponudi.
Po Vama, što izdvaja Oz design od drugih brendova?
Prošle godine sam izradila novi logotip za svoj brend, novi vizual web stranice, novu ambalažu i mogu reći da je donijelo jedno osvježenje u Oz svijet. Osim toga što sve vizualno izgleda lijepo i uredno, mislim da je kvaliteta proizvoda na prvom mjesto i to je ono što žene najviše privlači. Neke su uz mene od samih početaka.
Kome je namijenjen Oz design?
Namijenjen je ženama. Bez obzira jesu li to poslovne žene, kućanice, studentice… Sve one mogu naći nešto za sebe.
Daljnji planovi?
Trenutno sam u fazi da ništa ne bih mijenjala. Posložila sam sve kako sam željela i sad samo rasti u poslu. U budućnosti se vidim sa vlastitim prodajnim mjestom ali dok djeca ne narastu o tome ću samo maštati.
Kako i gdje Vam se zainteresirani mogu javiti?
Danas žene najviše vole naručivati putem Instagrama radi komunikacije i preporuke oko samih proizvoda. Ali već tri godine imam web shop i mogu reći da mi je uštedio puno vremena oko narudžbi.
Autor: Marina Koprivnikar
Foto: privatni arhiv