Moj je brend namijenjen svima kojima se ta vrsta dizajna sviđa. Prvi kupac mi je bio jedan gospodin koji je taman prešao pedesetu godinu, a sada proizvode kupuju sve generacije.
Trenutno radim na novoj kolekciji koja bi trebala izaći do početka kolovoza. Osim ponude odjeće, u ponudi imam i jutene torbe koje se mogu koristiti kao torbe za plažu, placu ili nešto treće.
Petra Vranić je studentica diplomskog studija Ekonomskog fakulteta u Rijeci, koja je odjevni brend “Linija” počela stvarati na početku pandemije. Sam naziv „Linija“ dolazi od tehnike crtanja bez podizanja olovke, dakle- sve je jedna linija, što je počela raditi u srednjoškolskim danima. Na fakultetu je krenula slikati na platnu i opet ukomponirala te single line crteže., što ju je dovelo da stvori prvu kolekciju majica.
Osim ponude odjeće, “Linija” u ponudi ima i jutene torbe koje se mogu koristiti kao torbe za plažu, placu ili nešto treće. Zanimljivo je da ovaj dizajn možete pronaći u Pajol-baru na Pećinama – osim na majicama osoblja, dizajn su stavili i na svoje šalice i cjenike.
Više o sebi, kreativnom radu, novoj ljetnoj kolekciji “A little bit funkier” i daljnjim planovima, otkrila nam je kreativka koja stoji iza brenda “Linija” – Petra Vranić!
Predstavi nam se; otkuda si, školovanje, čime se baviš, hobiji, kako bi opisala svoju osobnost u 3 riječi?
Živim u Rijeci već pet godina, a inače sam iz jednog malog mjesta na Ćićariji koje se zove Mune. U Rijeku sam se preselila kad sam završila srednju školu i trenutno studiram na diplomskom studiju Ekonomskog fakulteta u Rijeci.
Dok sam još bila na preddiplomskom studiju pokrenula sam Liniju kao odjevni brend. Kroz Liniju sam imala priliku baviti se raznim stvarima i stekla nove hobije. Trenutno su neki od njih organizacija evenata i kreiranje sadržaja za društvene mreže. Sebe bih u tri riječi opisala kao ekstrovertiranu, vedru i kreativnu.
Stojiš iza brenda „Linija“. Kako i kad je došlo do te ideje?
Linija je nastala na početku pandemije i nisam mislila da ću se tri godine kasnije još uvijek time baviti. Sam naziv „Linija“ dolazi od tehnike crtanja bez podizanja olovke, dakle- sve je jedna linija. Jednolinijske crteže počela sam raditi još u srednjoj školi, pa su mi tako sve bilježnice uvijek bile pune lica nacrtanih u jednoj liniji.
Kasnije, na faksu, krenula sam slikati na platnu i opet ukomponirala te single line crteže. Tako sam na kraju i došla do ideje da napravim prvu kolekciju majica.
Što se sve nalazi u ponudi?
Trenutno je u ponudi vrlo mali broj majica na duge rukave koje su ostale iz zimskih kolekcija. Ljetna ponuda sastavljena je od crnih i bijelih bodya, crnih topova i kratkih majica s motivom curice koja vrišti- koja je moja mlađa sestra. Nadam se da će joj kad naraste biti kul da je kao klinka završila na majicama koje ljudi u cijeloj Hrvatskoj i izvan nje mogu kupiti.
Trenutno radim na novoj kolekciji koja bi trebala izaći do početka kolovoza. Osim ponude odjeće, u ponudi imam i jutene torbe koje se mogu koristiti kao torbe za plažu, placu ili nešto treće.
Koje motive nalazimo u „Linija“ proizvodima?
Većina mojih jednolinijskih crteža su zapravo lica ili dijelovi lica. Jednom je samo motiv bio medvjedić, a ponekad sam uz lice ubacila neki sporedni motiv. Tako je sporedni motiv u jednoj kolekciji bilo Sunce, u drugoj srce. Osim na odjeći, moje crteže možete vidjeti i na drugim mjestima. Jedna je cura iz Škotske čak tetovirala dva moja dizajna- kolibrića i ženu s naočalama u jednoj liniji.
Još jedno zanimljivo mjesto gdje možete vidjeti moj dizajn je Pajol bar na Pećinama- osim na majicama osoblja, dizajn su stavili i na svoje šalice i cjenike.
Koje materijale koristiš pri kreiranju?
Moj dio kreiranja uglavnom se svodi na izradu dizajna koji će biti otisnut na majicama. Zato su materijali koje ja koristim oni klasični koji se koriste u crtanju i slikanju- papir, platno, kist i boje.
Kada govorimo o odjeći, gledam birati onu koja ima najveći udio pamuka. Zato su sve majice u ljetnoj kolekciji 100% pamuk, body je miks pamuka i elastana, a zimske majice ipak moraju imati i malo umjetnih vlakana kako bi bile toplije.
Koliko ti je potrebno vremena za izradu jednog „Linija“ proizvoda?
Teško je reći za jedan proizvod s obzirom da uvijek radim na veće količine. Od izrade dizajna do finalnog proizvoda prođe između 2 i 4 tjedna. Nakon toga je potrebno još nekih tjedan dana da se naprave slike i objave za Instagram.
Kome je tvoj brend namijenjen?
Moj je brend namijenjen svima kojima se ta vrsta dizajna sviđa. Prvi kupac mi je bio jedan gospodin koji je taman prešao pedesetu godinu, a sada proizvode kupuju sve generacije.
Što je najtraženije?
Trenutno najviše upita dobivam za bijele majice kratkih rukava kojih trenutno ni nema u ponudi, ali bit će uskoro. Osim toga, body je ljetni hit kod cura, ne samo zbog dizajna na leđima već i zbog modela koji svima dobro stoji.
Što možemo dalje očekivati od tebe, nove kolekcije?
Uskoro ću izbaciti novu kolekciju koja će se zvati A little bit funkier u kojoj ću se malo odmaknuti od dizajna koje sam do sada radila i nastojati opravdati samo ime kolekcije. Ta će kolekcija imati svoju ljetnu i zimsku verziju.
Jedna će izaći do početka kolovoza ako sve bude teklo po planu, a druga na jesen. Osim toga, pozvana sam sudjelovati na jednom jako fora projektu i dizajnirati etiketu za vino, što baš jedva čekam.
Gdje te možemo pronaći, kontaktirati?
Uvijek sam dostupna i na svom privatnom kao i na drugim profilima na društvenim mrežama- @pvranix, @linija.rt i @ssrijeda.
Autor: Extravagant
Foto: privatni arhiv