Najvažnija hotelska kompanija na Crikveničkoj rivijeri i jedna od većih u hrvatskom turizmu je Jadran hoteli i kampovi.
Povodom svoje 60. obljetnice poslovanja, posjetili smo Botique Hotel Esplanade gdje su Jadran hoteli i kampovi predstavili svoju ponudu slovenskim i hrvatskim medijima. Fokus je bio upravo na Boutique Hotelu Esplanade, koji s razlogom nosi titulu oaze Crikveničke rivijere.
View this post on Instagram
Crikvenička rivijera, jedno od najstarijih odmarališta na Mediteranu, ime je dobila po šarmantnom gradiću Crikvenici. Smješteni uz obalu, ali ipak blizu centra, hoteli i kampovi Jadran d.d. grupacije predstavljaju povijesno bogatstvo među najstarijima na Jadranu, sada pretvoreni u hotele s bogatom ponudom.
Ukorijenjenom u povijest, zadržavajući izvornu vanjsku arhitekturu, a istovremeno preoblikujući unutrašnjost u skladu s modernim trendovima, današnji hoteli predstavljaju izazov svim suvremenim gostima željnima doživljaja s bogatom tradicijom, pričama, okusima i mirisima.
Boutique Hotel Esplanade, s poviješću koja seže od 1930. godine, prošao je kroz obnovu investicijama Jadrana u posljednjim godinama. Time je hotel ponovno zasjao u svom nekadašnjem sjaju, uz dodatak suvremenog dizajna.
Gostima nudi sve što očekuju; od personaliziranih usluga, interneta, parkirališta, udobnih soba, wellness i spa tretmana, s posebnim naglaskom na izvanredna gastro iskustva. Gastronomska ponuda hotela, obogaćena tradicionalnim i lokalnim okusima, obuhvaća širok spektar internacionalnih kulinarskih delicija s tendencijom fine- dinning restoranske ponude. Posebno treba istaknuti specijalnu rakijarnicu “Hall of Fame” u hotelu Esplanade, koja nudi impresivan izbor od 101 craft rakije iz cijele Hrvatske.
Velika prednost portfelja Jadranovih hotela i kampova je njihova blizina prometnicama i dostupnost svim vrstama prijevoza, te blizina većim gradovima poput Rijeke i Zagreba, ali i sama blizina mora s prekrasnim šetnicama za opuštanje i uživanje u pogledu.
Osim uživanja u Jadranovim hotelima i kampovima, gostima Crikvenice pruža se mnoštvo raznolikih aktivnosti, od kulturnih do sportskih, te različite manifestacije tijekom cijele godine. Posjetitelji mogu istražiti Muzej grada Crikvenice, uživati u kvalitetnim vinima u vinarijama poput Grand Estate Village Winery ili Vinarije Pavlomir u poznatoj vinskoj regiji Vinodolskoj dolini.
Irina Tomić, predsjednica uprave grupacije Jadran hoteli i kampovi, otkrila nam je više o cijelom konceptu i planovima.
„Bez obzira na sve velike i divne projekte koje sam do sada odradila, doživljavam ovo kao svoj glavni životni i poslovni izazov, i ustvari sam jako ponosna zbog toga, ali i oprezna jer su očekivanja i potrebe zaista velike. Crikvenička rivijera itekako ima snagu omiljene turističke destinacije po svim aspektima i sigurna sam da je možemo ponovo izdignuti na mjesto koje joj pripada.
Naša vrata ka Europi, auto destinacija na dohvat ruke, prepoznata kao oaza wellbeinga, s divnim prirodnim okruženjem, zdravstvenim obilježjima, logistikom za sportski turizam, odmorišni turizam, obiteljski i onaj poslovni turizam, sve je to sažeto u ovoj pomalo zaboravljenoj destinaciji.
Velika mi je želja posvetiti se rebrandingu i repozicioniranju kompanije Jadran, samim time i grada, te konceptualizirati naše hotele uz sinergiju s glavnim prodajnim značajkama same lokacije, a kako bi konačno postali tržišno pozicionirani i prepoznati kroz svoje produkte, uslugu, cjelokupnu ponudu.
Jadran je spreman za cjelovitu transformaciju i jako me veseli nesebična podrška samih vlasnika, ali i lokalne samouprave i uprave, turističke zajednice, lokalne zajednice, i svih naših partnera.“
Želimo puno uspjeha i sreće u daljnjem poslovanju Jadran hotelima i kampovima!
Autor: PR
Foto: Extravagant