Vrhunski poznavatelji modne industrije slažu se da ovo izazovno vrijeme donosi novu kreativnost, ideje i prilagodbe te da je povećalo i ubrzalo digitalnu transformaciju. Modni dvojac ELFS i tvrtka Black Carpet, upravo su ove trendove pretočili u dvosatno modno, edukativno i humanitarno druženje koje su, pod imenom ELFS Online Fashion Show, predstavili prijateljima i obožavateljima mode. Najnoviju kolekciju Rivijera S/S 2020 nosila su brojna poznata lica u prvoj online modnoj reviji u Hrvatskoj, a noć su začinili i posebni glazbeni gosti te predstavnici udruge Hrabri telefon kojima će u radu itekako pomoći donacija ELFSA.
Jedinstvenu modnu večer moderirala je sjajna Iva Šulentić, a druženje je započelo javljanjem uživo samih domaćina. “Od srca hvala svima koji su podržali našu prvu digitalnu modnu pustolovinu. Iako je priprema bila uzbudljiva i zanimljiva, ipak se nadamo da je ovo događanje jedan veliki tulum za kraj situacije koja cijeli svijet stavila u izolaciju“, poručio je Aleksandar Šekuljica dok se Ivan Tandarić osvrnuo na samu kolekciju: “I u ovim neobičnim vremenima željeli smo našim klijenticama istovremeno ponuditi dašak glamura i mediteransku ležernost te opuštenost, a mislim da kolekcija Rivijera S/S 2020 donosi upravo to.“
Brojna poznata lica, njih čak 41, nosilo je komade iz najnovije kolekcije, čime će ova revija zasigurno ući u povijest. Viktorija Rađa, Nives Ivanišević, Indira Levak, Maja Šuput, Lejla i Tarik Filipović, Doris Pinčić Rogoznica, Ivana Mišerić, Petra Kurtela, Anita Dujić, Vanja Halilović, Olja Vori, Iva Šarić, Iva Jerković, kojoj je ovo prva revija nakon poroda, Minea, Domenica Žuvela, Žanamari Perčić, Nabilah, Haron, Jelena Lešić, Lidija Lešić, Lorena Kovač, Barbara Kurtović, Silvia Dvornik, Rita Rumora, Antonija Stupar Jurkin, Borna Kotromanić, Iris Androšević, Katarina Mamić, Slavko Sobin, Luka Nižetić, Damir Kedžo i Mario Valentić, prošetali su u svojim dnevnim boravcima u koje su, na trenutak, pustili gledatelje putem online aplikacije, a među kojima su bili i Marijana Batinić, Ecija Ojdanić, Luna Valas, Ana Begić Tahiri, Tihana Harapin Zalepugin, Nikolina Pišek Ristović, Renata Sopek, Ecija Ivušić i Anamarija Asanović. Za glazbeni dio modnog druženja pobrinuli su se Mia Dimšić, Ivan Dečak te DJ Mike & Me.
Svoja su mišljenja i iskustva o trenutnoj situaciji na modnoj i medijskoj sceni podijelili brojni stručnjaci, gosti panela „Fashion Survivor Talk“. Iz Pariza se javila Valeria Bessolo Llopiz, direktorica svih svjetskih izdanja magazina Elle, koja je istaknula da je pandemija povećala i ubrzala digitalnu transformaciju te je tako otvorila put novim mogućnostima i inovacijama, baš poput online inicijative domaćeg brenda ELFS. Lucy Lara, glavna urednica meksičkog izdanja Harper’s BAZAAR, dodala je da je situacija u Meksiku još uvijek ozbiljna, no modni dizajneri se nisu predali, što je rezultiralo nekim zanimljivim iskoracima i njihovom dodatnom kreativnošću.
Riječi pohvale za ELFS online druženje stigle su i iz Italije, a od tamo se javila Francesca Delogu, direktorica talijanskog izdanja Cosmopolitan, koja je najavila je i prvi veliki online Fashion Week u Milanu. Timea Liptak, direktorica magazinskog dijela tvrtke Central Mediacsoport Mađarska (Elle, Cosmopolitan, Marie Claire, National Geographic..), kaže kako su se tamošnji dizajneri jako brzo prilagodili situaciji kreirajući posebne maske za lice, ali i udobnu odjeću za svaki dan. Petar Janošević, glavni urednik magazina Harper’s BAZAAR Srbija i publisher magazina Harper’s BAZAAR, Grazia i Esquire, kaže da Srbija ima puno dizajnera koji su bili jako vrijedni tijekom krize uzrokovane korona virusom te da su proizvodili maske koje su donirali medicinskom osoblju, što je bila divna gesta.
Saša Joka, modni urednik hrvatskog izdanja magazina Elle, smatra da je ova situacija najbolje pokazala koliko je moda prvenstveno trgovina jer onog trenutka kad je prestala trgovina cijeli se modni kotač prestao vrtjeti. Modni stručnjak Nenad Korkut smatra da je za velike svjetske modne kuće sezona proljeće i ljeto potpuno izgubljena, ali i da je moda kroz povijest uspjela preživjeti sve velike krize. Goran Čižmešija, modni fotograf, vratio se nakon dva mjeseca na gradske ulice te zapazio da se Zagrepčanke i dalje vole sređivati dok je Rita Rumora, influencerica i poduzetnica, istaknula da se pojam luksuza ovih dana svima promijenio.
Ivana Mandić, urednica TV emisije IN Magazin, potvrdila je su se pomaknule granice u stvaranju TV programa te da se gotovo cijeli sadržaj stvara iz domova, zahvaljujući kreativnosti i tehnologiji. Vesna Blašković, glavna urednica Dive, kaže da je njihov magazin prepoznat po street styleu što ih je dodatno hendikepiralo u vrijeme izolacije, ali se radi više nego ikad i osjeti povratak optimizma. Marinka Akrap, direktorica korporativnih komunikacija Podravke, ističe da je na tržištu najvažnija mogućnost prilagodbe te da je važno održati prisutnost. Večernje druženje zatvorila je direktorica tvrtke Black Carpet, Ivona Čulo, koja se zahvalila svim sudionicima i gledateljima. “Ovo je prije nekoliko dana bila samo ideja, koja se uz pomoć i odaziv svih naših dragih prijatelja, medijskih i modnih urednika, pretvorila u čudesnu priču. Od srca hvala svima koji su podijelili ove trenutke s nama i drago mi je da smo u nenormalnoj situaciji uspjeli napraviti nešto kreativno. To samo još jednom potvrđuje ono što stalno naglašavam mojim studentima na Sveučilištu Sjever i Edwardu Bernaysu, a to je da dobar i kvalitetan sadržaj uvijek pronađe put do publike.“
ELFS Online Fashion Show ima i humanu, ljudsku notu jer će modni dvojac donirati sredstva udruzi Hrabri telefon. Predsjednica udruge Hana Hrpka, pomno je pratila cijelo događanje, a nije propustila priliku još jednom zahvaliti na podršci. “Hvala vam na ovom prekrasnom druženju i što nam pomažete u širenju poruke o važnosti očuvanja mentalnog zdravlja, posebice u situaciji u kojoj smo se svi nenadano našli. Naša udruga besprekidno pruža podršku djeci, mladima i njihovim roditeljima putem svojih savjetodavnih linija i e-savjetovanja, a akcije poput ove, dodatna su motivacija i vjetar u leđa u ostvarivanju svih naših ciljeva.“
Modele iz najnovije kolekcije Rivijera S/S 2020 moguće je kupiti na web shopu www.elfs.hr te u ELFS dućanima, a sve dodatne informacije mogu se pronaći na službenoj Facebook te Instagram stranici. Uz svaku online kupnju, ELFSI poklanjaju i VIP bag iznenađenja.
ELFSI i njihovi vjerni partneri pobrinuli su se da prvo modno događanje u dnevnim boravcima posjetiteljima bude pravi užitak. Podravka se pobrinula da gosti kod kuće pripreme brze i ukusne zalogaje dok su talijanski prosecco Bottega i popularni kokteli s tonikom Thomas Henry bili pravo osvježenje. Tajne kućne njege lica i make upa otkrili su Kiehl’s i Urban Decay, a priča o hidratizaciji i zdravom načinu života stigla je iz Vitamin Wella. Za pripremu idealne modne kombinacije za ovo nesvakidašnje događanje tu su bili Wesh i Violeta, a za savršeno glačanje Philips. Za čuvene ELFS vrećice ponovno je zaslužna Akta.
Autor i foto: Press