„Nadamo se da je Rijeka spremna za nešto drugačije“ – rečenica je to koja nas se dojmila prilikom snimanja proljetne kampanje koncepta Chrissart.
A da se Rijeci doista sprema nešto novo, drugačije, kreativno i rekli bismo „svjetski“ bilo je jasno još početkom prosinca kada je u Zagradu otvoren „Chrissart concept store“ iza kojeg stoje Zagorka Major i Christina Cianci.
Dok je Christina kao jedini školovani cvjetni dizajner u Hrvatskoj u poslu zadužena za sav posao oko cvijeća, Zagorka se bavi izradom specijalnih veganskih slastica koje se u store-u mogu isprobati i naručiti. Nedavno se timu pridružila i Vanja Major, te savršeno uklopila u viziju i ideju koncepta.
„Buđenje Rijeke“ kao simbolika provlači se kroz kampanju koju ovih dana „Chriss art“ team predstavlja javnosti uz poruku odbacivanja predrasuda i prihvaćanja različitosti.
Okosnicu kampanje čine cvjetne kreacije predstavljene u četiri različite priče; proljeće, egzotika, Provansa i wedding, a u koje su se odlično uklopili dizajnerski komadi brandova poput Bottega Veneta, Dolce& Gabbana, Gucci, Moschino i Valentino iz privatne kolekcije Zagorke Major koja je bila zadužena i za kompletan styling.
Kako je neobična priča samog koncepta i upoznavanje glavnih akterica Zagorke i Christine bilo je neobično i više nego dramatično.
Dugogodišnje susjede upoznale su se zahvaljujući svojim psećim ljubimcima koji su se nekoliko puta potukli i dan danas smrtni su neprijatelji.
„ Zašto smo se odlučile ući u posao je splet okolnosti. Činjenica je da su mene Christinine kreacije oduševile na prvu, obje smo veganke pa su se njoj moji veganski kolači svidjeli, zatim moja želja da istrčim maraton koji je ona već istrčala. Pao je dogovor da krenemo skupa trenirati, trčati i otrčati za početak polumaraton. Svaki dan ranojutarnje treniranje, upoznavanje i voila: Chrissart concept store je nastao.“ – ispričala nam je Zagorka.
U samo nekoliko mjeseci Riječani su prepoznali ovaj koncept i svi se iznova vraćaju.
„Stvorili smo nešto što se na ovim prostorima još nigdje ne može vidjeti. Drukčiji smo i ljudi su to prepoznali. Nismo konfecija, ako mogu tako reći.“ dodala je Zagorka.
Postave i scene u showroomu mijenjaju se svakih 30-tak dana. Nakon božićne i afričke scene trenutno je sve u znaku proljeća, vjenčanja i nadolazećeg Uskrsa.
Bitno je napomenuti kako je ozbiljan dio poslovanja Chrissarta usmjeren i uređenju poslovnih i životnih prostora, te ovakvu ili sličnu scenu mogu prenijeti gdje god klijent želi. Isto tako organizatori su vjenčanja i svih drugih evenata, te se uz dekoracije i slastice mogu pobrinuti i za sve ostale detalje.
Vratimo se na kraju na rečenicu s početka priče – „Nadamo se da je Rijeka spremna za nešto drugačije.“ Ne samo da je spremna – Rijeci je odavno trebalo nešto ovako.
Posebno, drugačije, s vizijom – a sigurni smo da je ovo samo mali nagovještaj svega onoga što ovaj tim može.
Veselimo se vidjeti što nam novo spremaju, doista su podigli ljestvicu vrlo visoko.
Ideja & realizacija: Chrissart
Styling: Zagorka Major
Model: Nmodel management
Hair & make up: Daniel Domika
Foto: Extravagant