Shuz.design čine
Ljudmila Mihajlović i Maja Žirovčić. Ljudmila je diplomirani inženjer tekstilne
tehnologije i dizajna, a Maja je ekonomist poduzetništva i certificirani
grafički dizajner.
Svaka od njih ima svoj
modni izričaj i karakter, a upravo ta različitost rezultirala je velikim i raznolikim brojem
modela tenisica. Odlično se nadopunjuju i savjetuju te super funkcioniraju kako
privatno tako i poslovno.
U Shuz. radionici
kreativni proces stvaranja traje 0-24. U načelu podjele posla nema, rade svaka što
treba. Znači obje oslikavaju, izrađuju accessorie za Shuzice, komuniciraju sa
curama koje im se javljaju, sudjeluju zajednički u dizajniranju novih.
1. Tko su Ljudmila i Maja
privatno?
Privatno smo dugogodišnje
prijateljice koje uz sve spaja i zajednički posao. Imamo zajedničku osobinu, a
to je da smo prilično pesimistične pa zato volimo jednostavne i pozitivne
ljude, putovanja i vise od svega dobre izlaske. S obzirom da radimo posao koji
volimo i u kojem uživamo posao nas definitivno ispunjava i opušta, iako kao i u
svakom poslu, stresnih situacija ima i njih pokušavamo riješiti smireno i u
najkraćem mogućem roku
2. Postigle ste mnoga
priznanja?
U zadnje 4 godine Shuz.
se predstavio na velikom broju događaja i manifestacija. Na Dreft Fahion Week
Zagrebu i Fashion Week Rab 2010 imale smo samostalnu reviju. Sudjelovali smo na
mnogim manifestacijama, a na Fashion.hr Industrija 2011. godine na drugom
predstavljanju dobile smo nagradu za najboljeg izlagača od strane posjetitelja.
3. Sredinom 2013 godine
Shuz. Je izašao i na tržište Japana?
Tako je, Buyma je online shopping platforma za
Japan koja ima oko 1,5 milijuna korisnika, s trendom rasta, a prvenstveno je
orijentirana na luksuzne modne brendove. Tek nekoliko mjeseci nakon izlaska na
to vrlo zahtjevno tržište Shuz. su postale toliko tražene da je Buyma odlučila
posebno predstaviti Shuz. kao novi perspektivni proizvod na japanskoj modnoj
sceni. Od tada, Shuz. se nalazi na listi brendova sa etabliranim imenima
svjetske modne scene kao što su Jimmy Choo, Christian Louboutin, Prada, Gucci,
Chanel, itd. Činjenica da smo aktivne na modnoj sceni i da naš obrt postoji i
posluje već 4 godine, te da smo se same zaposlile na vrhuncu recesije i krize,
nam je najveće priznanje. 🙂
4. Gdje se mogu vidjeti i
nabaviti vaši radovi?
Što se tiče djelovanja
i predstavljanja naših radova za sada se to radi isključivo putem
interneta-naše web stranice www.shuzdesign.hr i sve prisutnog Facebook-a. Inače,
Facebook nam se pokazao kao odličan medij. Prostor je to koji je dostupan svima
i pomoću kojega obavještavamo ljude o našem radu i stavljamo slike svojih
proizvoda.
Potrebe naše ciljane
skupine su nam vrlo bliske zbog toga što ju čini uglavnom ženska populacija
naših godina. Dobro razumijevanje tržišta i mogućnosti korištenja društvenih
mreža kao što su Facebook i Instagram, koji nam služe kao glavni kanali
promocije, zaslužni su za stvaranje brenda Shuz.
Zbog interaktivnosti
medija kojim se služimo, da bi predstavile naše radove, gotovo trenutačno
dobivamo povratnu informaciju od ljudi kojima je naš rad zanimljiv, te je odmah
vidljivo koji su modeli popularniji i koji više zadovoljavaju ukus
potencijalnih klijenata.
5. Koji su to modeli
najtraženiji?
Shuz. je pokrenuo i
mini revoluciju svojom Wedding Shuz. kolekcijom, tako da je danas uz
vjenčanicu neizostavni asesoar i par “shuzica”. Drago nam je što se prilično
veliki broj djevojaka odlučuje za taj malo atipičan korak da se na svadbi
preobuku u svečane tenisice. Taj trend započele smo prve u Hrvatskoj i jako smo
ponosne na to.
Kako imamo Wedding
Shuz. kolekciju za mladenke i vjenčanja, radili smo često i tenisice za male
djeveruše. A često se događalo da mlade
mame naručuju sebi i svojim klincima “matching” modno usklađene Shuz.-ice.
Svaka mladenka može
predstaviti neku svoju ideju ili može već postojeći model tenisica prilagoditi
svom ukusu, ukratko ima mogućnost personaliziranja tenisice do najsitnijeg
detalja. Shuzice se mogu uskladiti s vjenčanicom, bojama vjenčanja, mogu se
napisati imena mladenaca, datum i sl.
6. Up and coming projekt?
Shuz. CATS&Co.
capsule collection “Kao inspiracija su nam poslužili geometrijski oblici koji
kroz boju i simplificirane oblike asociraju na pojedine životinje. Cilj nam je
bio napraviti jednostavne i vrlo nosive tenisice za svaki dan.”
7.Planovi za budućnost?
Sve su nam opcije
otvorene i gledamo na sva vrata kao da su nam širom otvorena. Nastaviti
uspješno raditi ovo što trenutno radimo i što volimo je jedan od manjih ciljeva
za budućnost, a oni veći su svakako linija industrijske proizvodnje, širenje na
međunarodno tržište, širenje asortimana proizvoda (shuzice za djecu i torbe),
vlastiti dućan/showroom/workshop…
8. Vaša poruka budućim
dizajnerima?
Nažalost nije dovoljno
imati samo dobru ideju, treba puno truda i rada i treba se posložiti puno
okolnosti. Prema našem iskustvu ključ je u inovativnosti i kreativnosti u
svakom pogledu.
Autor: Maja Vizjak