Nova kampanja brenda Perleraj dizajnerice Katarine Radnić
donosi nam jednu predivnu ljetnu priču – novu kolekciju nakita kreiranu posebno
za ljeto, s mnogo prelijepih detalja i osvježavajućih noviteta.
U kampanji je
naglasak na opuštenoj atmosferi u predivnoj prirodi, a u središtu cijele priče
je žena, smirena, opuštena i pomalo snena, koja uživa u prirodi koja ju
umiruje, dok ju nakit koji nosi u tome ne sputava. Ulogu šumske vile utjelovila
je prekrasna Ivana Ergić čija prirodnost i energija zrače iz fotografija Rajne
Raguž.
Jednostavna i prozračna nova Perleraj kolekcija idealna je za ove vruće
ljetne dane. Novi modeli savršeno nadopunjavaju svaki ljetni styling, a komadi
su toliko prelijepi i lagani da ih nikad nećete poželjeti skinuti sa sebe.
Nova Perleraj kolekcija, uz već poznate invisible lančiće,
donosi i mnoge novitete. Dizajnerica Katarina Radnić u asortiman svog brenda
uvela je lančiće od srebra s pozlatom te s rosegold pozlatom. Posebno za ljeto
novost su privjesci zvjezdice i školjke, a kamenčići su u ovoj kolekciji
zastupljeni kao visible verzija invisible lančića, te umjesto na flaksu vise na
lančiću.
Materijali od kojih su rađene
narukvice i lančići su poludragi kamenčići u pravim ljetnim bojama kao što su
tirkizna, ljubičasta, tamno plava, ciklama, bijela, žuta i narančasta, a koje
prate narukvice od špaga u istim bojama s ukrasima Seashell, Starfish i Waves,
napravljenim od srebra s pozlatom i rosegold-a.
„Naglasak ove ljetne kolekcije je na novim materijalima,
posebno na srebru s pozlatom i na rosegold-u, kojeg na našem tržištu ima
iznimno malo. Ona je i uvod u nadolazeće kolekcije u kojima će upravo ovi
materijali biti najviše zastupljeni. Snimanje kampanje je prošlo iznimno
zabavno i opušteno. Volim Rajnin stil fotografiranja, a Ivanu smo izabrale
zajedno, jer je lijepa i posebna zbog svoje kratke kose, koja ju čini
drugačijom od drugih. S njom je bilo divno raditi jer je tako priroda i
neposredna, te zrači opuštenom i pozitivnom energijom koja idealno utjelovljuje
ideju mog nakita“, objasnila je Katarina Radnić, dizajnerica brenda
Perleraj.
U kampanji je naglasak na atmosferi, opuštenoj u predivnoj
prirodi skrivenih parkova između Ilice i Gornjeg grada gdje se nalazi prekrasan
napušteni vodoskok. Upravo takva atmosfera idealno opisuje Katarinin
#nevertakeoffs koji se odnosi na to da je nakit tako lagan, jednostavan i
svakodnevan da ga se ni ne osjeti, pa ga stoga žena ni nema potrebu skidati.
Oblak kao zaštitni znak prisutan je i u ovoj kolekciji da nas podsjeti na
lijepe trenutke, da nađemo vremena u danu pogledati u oblake i uživati.
Make up i frizuru potpisuje beauty studio A touch, a za
manikuru je bio zadužen Salon DG.