I ova modna sezona donijela nam je pregršt printeva, natpisa, i raznih kombinacija materijale. Majice s natpisima već odavno su aktualne, toliko da su nam već i dosadile. Dizajnerski logotipi nam nikad nisu baš sjeli, jer više volimo nositi odjeću koja je personalizirana na neki drugi način. Krojem, modelom, prepoznatljivim detaljem dizajnera ili slično.
Ali dizajneri ne odustaju. Neki dizajneri poput Ashisha i Jeremy Scotta svoj brend su gradili upravo oko često intrigantnih tekstova i poruka svijetu, a neki su nas, poput Christian Diora svojim natpisima iznenadili. Missoni je dizajnerska kuća čiji rad prepoznajemo iz aviona i smatramo da mu dodatni potpis ne treba. Alexander Wang je pak poslao jasnu poruku i učinio sweater najpoželjnijim komadom odjeće među obožavateljicama. Kenzo se također poigrao s tekstovima i printevima, baš kao i Christopher Kane.
Ako izaberete natpis koji ćete nositi ove godine, pripazite da on bude ono što zaista želite poručiti okolini. Nosite ga uz jednostavne komade kako bi došao do izražaja. Printeve od glave do pete ostavite za scenu. Ne želite izgledati kao da vas je pečatirao Louis Vuitton!
Fotografije: InDigital
Autor: Extravagant