Dizajnerska kuća Dolce & Gabbana lansirala je svoj novi miris Dolce na samom početku 2014. godine. Dolce predstavlja emocionalno putovanje kroz Siciliju, koja je ujedno porijeklo i inspiracija ovog modnog dvojca. Njihova sjećanja na trenutke koje su proživjeli.
Opisan je kao nježan i ženstven miris bijelog cvijeća. Otvara se notama
lista nerolija i cvijeta papaje sa srcem koje dominira bijelim
amarilisom, narcisom i bijelim vodenim ljiljanom. U bazi su meki kašmir i
mošus. Lice kampanje je manekenka Kate King.
“Dolce je suvremeni miris inspiriran uspomenama. U njemu su korištene tradicionalne esencije, ali i potpuno novi sastojci kao odgovor na neku novu mladu ljubav, koja će na temelju svoje nevinosti zadržati svoju mladenačku vitalnost”. – izjavio je Stefano Gabbana.
Jednostavna bočica u “vintage” stilu šarmantna je s cvijetom koji podsjeća na one od marcipana koje izrađuju Sicilijanski slastičari i time je stavljen pečat na jedinstveni “touch” ovog modnog dvojca.
Autor: Extravagant