GARMIN BROJI SVAKI
KORAK – VIVOFIT I NAJNOVIJI VIVOSMART DOSTUPNI NA HRVATSKOM TRŽIŠTU
Tvrtka Garmin slavi
inovativne načine ostajanja u dobroj formi usprkos sve izazovnijem tempu
života. U skladu s tim lansirala je mjerače svakodnevne aktivnosti s ciljem
poticanja na aktivniji i zdraviji način života.
Tvrtka Garmin, svjetski
lider u navigacijskoj tehnologiji,
pokrenula je globalnu Join the
Movement kampanju koja slavi osobe koje usprkos zahtjevnom tempu života
pronalaze dinamične i zanimljive načine održavanja tjelesne forme i kondicije.
Kampanja je inspirirana Garminovim inovativnim uređajima za praćenje aktivnosti
– narukvicama vivofit i vivosmart. U današnjem vremenu koje je
obilježeno sve većim porastom tjelesne neaktivnosti i povezanih prijetnji za
zdravlje, tvrtka želi poručiti kako nije nužno biti sportaš da biste poboljšali
kondiciju.
Garminova rastuća
fitness kategorija proizvoda temelji se na razvijanju tehnologija i inovacija
za poboljšanje kvalitete života korisnika i promicanju zdravog i aktivnog
načina života. Neovisno o sportskim interesima, Garminovi fitness uređaji
postaju sve značajniji alati za sve koji se bave nekim oblikom sporta, i na
profesionalnoj i amaterskoj razini. Garminovi mjerači aktivnosti osmišljeni su
s ciljem ukazivanja na vlastitu neaktivnost, a dolaze u dvije varijante:
elegantan i raznim korisnicima prilagođen vivofit te napredniji i tehnički
zahtjevniji vivosmart. Uređaji automatski pozdravljaju korisnika
personaliziranim dnevnim ciljem, prateći njegov napredak i podsjećajući ga kad
je trenutak da se pokrene.
Autor: Press