Poznati modni brand s.Oliver predstavlja božićnu kampanju s
proslavljenim glazbenicima 2Cellos u glavnoj ulozi. Uspješna suradnja s modnim
fotografom Franjom Matkovićem, koji je autor i proljetno/ljetne kampanje,
nastavlja se i ove sezone, a kampanja je nastala u minimalistički i elegantno
uređenom prostoru u koji su se savršeno uklopili moderni i sofisticirani
s.Oliver lookovi.
S.Oliver u ovoj kampanji prezentira odjeću za suvremenog
muškarca istančanog stila koji vodi izgledati uglađeno, s detaljima koji
naglašavaju njegovu osobnost. Upravo takvog muškarca predstavljaju poznati
glazbenici Stjepan Hauser i Luka Šulić, čiji je svjetski uspjeh najbolji dokaz
njihove jedinstvenosti, samouvjerenosti i talenta.
“Nakon iznimno uspješne prošle kampanje, nastavljamo
suradnju s 2Cellos koji zaista žive s.Oliver stil. Moderna elegancija koju oni
s lakoćom pokazuju na nastupima diljem svijeta je esencija s.Oliver BLACK LABEL
branda. S druge strane, jako je lako i ugodno s njima raditi, jer je na
snimanjima uvijek zabavna atmosfera”, rekla je Maja Arsenovič, country
managerica s.Olivera.
Ove sezone s.Oliver BLACK LABEL naglasak stavlja na odijela
koja više nisu rezervirana samo za poslovne prilike već se nose u svakodnevnim
kombinacijama. Kombiniranje različitih tkanina i uzoraka jedan je od ključnih
motiva ove kolekcije. Pletivo i jersey ide u kombinaciji s pamukom, a odijela
su od fine vune idealne za hladne zimske dane. Od boja dominiraju plava i smeđa
u različitim nijansama, kao i siva.
Uz s.Oliver BLACK LABEL, božićna kampanja predstavlja i
casual s.Oliver kolekciju koja se ove sezone sjajno nadopunjuje s formalnim outfitima
tako da se mogu i međusobno kombinirati. Za jesen i zimu ready to wear concept
idealan je za muškarce koji vole urbani look ali i odmore u prirodi u casual i
udobnim outfitima. Brojni detalji u ovoj kolekciji, poput nepropusnih zatvarača
ili reflektirajućih traka, te statement komadi u crvenoj, žutoj ili narančastoj
boji čine ju posebnom.
Svjetski poznati glazbenici Stjepan Hauser i Luka Šulić i
ovog su puta savršeno utjelovili s.Oliver muškarca.
“Sjajna je atmosfera uvijek na snimanjima s.Oliver kampanje
tako da smo se opustili i zabavili. Nama je bitno kako izgledamo na koncertima
jer to je uvijek malo elegantniji look i zato biramo s.Oliver odijela koja
imaju moderne krojeve savršeno uklopljene u svevremensku eleganciju. A u
slobodno vrijeme volimo casual komade koji odlično izgledaju, moderni su i
stylish”, ispričali su Stjepan Hauser i Luka Šulić svoje dojmove.
s.Oliver božićna kampanja dolazi u najbolje vrijeme pred
sezonu blagdanskih partyja i domjenaka kad svaki muškarac želi izgledati
uglađeno i elegantno.
Fotografija: Franjo Matković
Video: Suzana Arslani
Make up: Marko Tolić
Frizura: Salon Fabula De Forma