Iz Marle poručuju: “Kreirali smo Berry Sorbet”, zanosni
mix tonova šumskih bobica, kroz sve faze
dozrijevanja i prenijeli njihovu nježnost i zavodljivost u najnovije Marla
kreacije za hladno razdoblje. Ako ste poput nas, zaljubljeni u bobičasto voće,
njegove mirise, boje i sokove, a zimsko sivilo
pobjeđujete intenzivnim tonovima, mogli biste zavoljeti mix berry tonova
i Viktorijanskog duha. Ženstvene forme, obogaćene volanima, odjenuli su u
delikatnu čipku, meki jersey i intrigantne, ručno izrađene končane, asimetrične
mreže, a u svaku kreaciju utisnuli puno ljubavi, vintage elemenata i urbanog
duha zimskog velegrada.”
Kao ambijent za snimanje kampanje “Berry Sorbet”, odabran
je Hugo’s bar, jedno od najpopularnijih i najmodernijih zagrebačkih mjesta za
izlaske. Marla kolekcija savršeno se uklopila u interijer sličnih
tonova, blago dekadentan prostor laissez faire atmosfere, koji je kreacija arhitektonskog
biroa Iqon Studio. Ovom modernom prostoru, kojim se prostiru grafike konja,
instalacija drva, te zemljani tonovi u kombinaciji s modernom pink, žutom i
ljubičastom bojom, te odvažnost spajanja elemenata prirode s dizajnom 21.
stoljeća, odlično pristaje duh Marla kreacija i autoričina modna vizija.
Hugo’s prostor,
spaja na prvu nemoguće odnose – freske propetih konja nasuprot 90’s
industrial looka ograda galerija; monokromatsko plastično cvijeće na zidovima i
arabesca motive obloge šanka, baš kao i najnovija Marla kolekcija – vintage
elemente i pomalo nestvarne, bajkovite tonove šumskih plodova, s uzorcima
mreža, jednog od tipičnih motiva devedesetih.
Design, styling & makeup: Nives Stepinac Grgurić
Model: Loerna Z.
Fotografija: Grgurić R./marla-photo.com
instagram: marla.com.hr
marla.com.hr