Ray-Ban, najpoznatiji svjetski
brend sunčanih naočala*, predstavlja novu kampanju Never Hide – Never Hide
#Campaign4change.
U ovoj se kampanji pojavljuje osam jedinstvenih kreativaca koje je
snimala fotografkinja i dokumentaristica Cheryl
Dunn. Svi oni izražavaju legendarni duh Never Hide koji stoji iza marke
Ray-Ban kao utjelovljenje pionirskih poduhvata, poduzetništva, kršenja
ustaljenih pravila i stava ljudi spremnih na stalne promjene. Svaki od tih
pojedinaca pripovijeda svoju prvu priču iz kampanje #Campaign4change.
Najnovija je kolekcija osmišljena za sve one koji žele afirmirati svoju
individualnost, istaknuti se u masi i iskazati svoja uvjerenja. Stoga svi ti
modeli objedinujuju u sebi klasični stil i suvremene pristupe smišljene za
ljubitelje marke kakva je bila, kakva je danas i kakva će biti.
U ovoj kampanji #Campaign4change
i potrošači mogu postati protagonisti. Svi su pozvani da posjete internetske stranice
ray-ban.com, pristupe Bratstvu Never Hide – „tajnovitoj, ali ne i tajnoj”
zajednici, kreiraju svoje osobne kampanje #campaign4change i podijele ih s
drugima. Ovo će Bratstvo pomoći ljudima u slanju njihovih poruka o promjeni
cijelom svijetu. Za pobjednike će biti organizirana ekskluzivna proslava u New
Yorku u listopadu ove godine, a njihove će poruke #campaign4changes biti
projicirane istoga dana na Time Squareu.
Autor:press