Lovidovi je održivi i karizmatični brend cipela koje se proizvode ručno s puno ljubavi i pažnje. Ime Lovidovi je igra riječi koja u prijevodu znači “podijeli svoju ljubav”. Svaka cipelica također ima mali simbol srca koji predstavlja humanitarnu pozadinu i ljubav koja stoji iza proizvoda.
Uz ženski brend Lovidovi, uspješno djeluje i muški brend Kuvet.
Više o brendu, humanitarnoj priči koja stoji iza cipela, najprodavanijim modelima i otvorenju showrooma u Hrvatskoj, otkrila nam je dizajnerica Ana Mandura.
1. Kako je nastao brend Lovidovi?
Kreiranje cipela je ideja koja se rodila isključivo iz ljubavi prema modi i dizajnu. Sa prvim testnim modelima smo startali prije otprilike 5 godina. U međuvremenu smo prošli kroz razne faze uspona i padova koje se, po našem mišljenju, ne odnose samo nas biznis sa cipelama nego općenito na pokretanje novih ideja. Iako smo dosta toga već prošli ipak se još uvijek nalazimo na nekim počecima naše priče, te se radujemo daljem širenju tima i kreiranju novih proizvoda.
2. Što znači Lovidovi?
Ime Lovidovi je žargonska igra riječi koja u prijevodu znači dijeli svoju ljubav, jer ljubav i pažnja uložene u najmanje detalje i jesu najvažnije komponente naših cipelica što ih i čini jedinstvenim.
Od samog pokretanja Lovidovi brenda fokus nije bio samo na proizvodnji kvalitetnih ručno rađenih cipela, nego i na pomaganju drugima.
Svaka naša cipelica ima i mali simbol srca, koji stoji za humanitarnu pozadinu našeg brenda.
Dio od ostvarenog profita izdvajamo u dobrotvorne projekte.
3. Najdraži komad koji je izašao iz Vaše radionice!
To bi definitivno bile naše Snow boots koje su u pretprodaji.
Predivan spoj nubuka, krzna i merino vune. Sigurni smo da će osvojiti srca mnogih Lovidovi kupaca.
4. Vaš brend doista izgleda “svjetski”; od proizvoda, do svih detalja. Koja je Vaša tajna?
Smatramo da je bitno da radite onako kako osjećate bez uspoređivanja i natjecanja sa drugim brendovima i to stvara originalnost i prepoznatljivost.
Također nam je bitna društveno odgovorna proizvodnja, transparentni uvjeti rada te naš humanitarni rad koji kompletira čitavu priču.
5. Koji su Vaši najprodavaniji modeli?
U ovom trenutku su Boots H1 i Boots 1.0 rađeni na prirodnom kaučuku i od najfinije kože. Modeli su jednostavnog, klasičnog dizajna, a opet veoma upečatljivi i drugačiji.
6. Uz ženski brend Lovidovi, uspješno djeluje i muški brend Kuvet. Jesu li muškarci zahtjevnija publika?
Sa oba brenda smo jako zadovoljni iako Lovidovi ipak ima malu prednost. Pretpostavljamo jer su žene uvijek sklonije kupovini. Moramo priznati da su muškarci kao kupci poprilično jednostavni i susretljivi.
7. Gdje nalazite inspiraciju za kolekcije?
Inspiracije zaista ne manjka, pronalazim ju posvuda ponekad i u najobičnijim životnim stvarima i potrebama.
8. Vrlo ste stylish. Koje bi nam Vi modele cipela istaknuli kao must have za ovu sezonu?
Uvijek se vodim time da treba nositi ono u čemu se najbolje osjećate i nisam pobornik slijepog praćenja trendova, ali kao must have bih definitvno izdvojila chunky i chelsea čizme .
9. Kakvi su planovi za dalje?
U narednom periodu namjeravamo povećati asortiman, trenutno spremamo i proljetnu kolekciju za oba brenda.
Također planiramo projekte koji će naše cipele dalje razvijati u oblastima anatomije i zdravlja stopala.
10. Planirate li otvarati showroom u Hrvatskoj?
Nakon Bosne i Hercegovine naredni korak je naš Showroom u Zagrebu, na čemu vrijedno radimo i nadamo se da ćemo se u 2022. družiti i u Hrvatskoj.
LOVIDOVI – ženski brend
Online trgovina za BiH: www.lovidovi.ba
Online trgovina za inozemstvo: www.lovidovi.de
Online trgovina za Hrvatsku: www.lovidovi.hr
KUVET – muški brend
Online trgovina za BiH: www.kuvet-shoes.ba
Online trgovina za inozemstvo: www.kuvet.eu
Online trgovina za Hrvatsku: www.kuvet.hr
Instagram: www.instagram.com/lovidovi_shoes/
Instagram: https://www.instagram.com/kuvet_shoes/
Autor: Extravagant
Foto: promo