Uspješna suradnja dviju riječkih tvrtki zaživjela je ovog tjedna u vidu novih uniformi poslovnih tajnica najveće riječke, ali i hrvatske agencije Dogma nekretnine.
Kako je jedna od ključnih razvojnih strategija tvrtke RIO Rijeka upravo orijentacija na poslovni sektor, ne čudi da su ova dva prepoznatljiva riječka brenda vrlo brzo pronašla zajednički jezik.
50 shades of Gray, uz malo naše narančaste, duhovito je nove uniforme opisala Danijela Korkut, voditeljica marketinga agencije Dogma nekretnine.
“Moderni krojevi i prozračni materijali odmah su se svidjeli našim tajnicama. Narančasti detalj u vidu marame nismo mogli izostaviti- to je ipak naša boja koja simbolizira proaktivnost, socijalnu interakciju, pronalaženje rješenja, dobro raspoloženje… sve ono čemu svakodnevno težimo u našem poslovanju.” – Danijela Korkut
Vrijedne, vesele i nasmijane Dogmine tajnice bile su prava atrakcija na našem Molo longu, a grad, kao kulisa ovom modnom editorijalu, sjajno je pristajao uz ovu izvorno riječku priču.
Autor: Extravagant
Foto: press