Arhitektice Leila Nanuk i Hana Fort-Mlakar, osim što dijele ljubav prema arhitekturi, uspješno su pronašle svoj put i u svijetu mode i dizajna. Leila je osnivačica brenda NEK’ SI (više o sebi otkrila je za naš portal), prepoznatljivog po inovativnim i prilagodljivim naušnicama, dok je Hana vlasnica agencije HFM scouting, koja pruža podršku modelima u njihovim prvim koracima u industriji. Njihova suradnja u novoj kampanji povodom Dana žena ima jasan cilj – potaknuti žene da s ponosom prihvate sve svoje uloge i izraze svoju autentičnost bez ograničenja.
Dizajn nakita kroz arhitektonsku viziju
Leila Nanuk vidi dizajn nakita kao produžetak svoje arhitektonske prakse.
“Arhitektura i dizajn dijele zajedničke principe – promišljenost forme, interakciju s okolinom i igru svjetla i sjene. Dok arhitektonske realizacije zahtijevaju dugoročan proces, dizajn nakita omogućuje bržu transformaciju ideje u stvarnost, što mi daje poseban osjećaj zadovoljstva.” kaže Leila.
Najnovija kolekcija OTTO ostaje vjerna prilagodljivom NEK’ SI konceptu, no donosi dodatnu profinjenost i eleganciju. “Inspiraciju sam pronašla u reflektirajućim svojstvima materijala. Plexi elementi igraju se sa svjetlom, mijenjajući dojam naušnica ovisno o kutu promatranja i okruženju,” objašnjava Leila.
Arhitektonska ostvarenja često se oslanjaju na manipulaciju svjetlom i sjenom kako bi stvorila dinamične prostorne efekte. Slično tome, moji dizajni koriste prozirne, sjajne i reflektirajuće elemente kako bi pružili jedinstveno vizualno iskustvo,” dodaje.
Kampanja koja potiče žene na autentičnost
Svaka žena nosi u sebi moć da bude što god želi – poduzetnica, umjetnica, majka ili nešto sasvim drugo, prema vlastitim željama i potrebama. Leila, koja balansira arhitekturu, dizajn i majčinstvo, te Hana, koja vodi svoju agenciju i odgaja dvogodišnju djevojčicu, vjeruju da je ključ u slobodi izbora.
“Ne postoji jedinstvena definicija uspješne žene. Svaka od nas bira svoje putove i ritmove. Upravo zato želimo kampanjom potaknuti žene da prihvate sve svoje strane, bez vanjskih pritisaka i očekivanja,” poručuju.
Kroz HFM scouting agenciju, razvila se inicijativa promocije hrvatskog dizajna. Ideja inicijative je predstaviti nove modele koji će nositi proizvode hrvatskih dizajnera te time promovirati hrvatski dizajn i proizvod. Model koji će prezentirati brand NEK’SI je predivna i iznimno draga Nika Ištuk.
“Želim kroz HFM agenciju promovirati kvalitetan dizajn – a koncept branda NEK’SI je kvalitetan, inspirativan i kreativan” govori Hana.
NEK’ SI naušnice poznate su po svojoj prilagodljivosti – različite boje i oblici mogu se kombinirati prema željama i osobnosti onih koje ih nose. Time se simbolično prenosi i glavna poruka kampanje: žena može biti ono što želi, bez ograničenja.
HFM Scouting: Putokaz za modele
Hana Fort-Mlakar već više od desetljeća aktivno sudjeluje u modnoj industriji, a 2024. godine osnovala je HFM Scouting s misijom da pomogne mladim modelima pronaći svoj profesionalni put. “Moda je uvijek bila moja strast, a otvaranje scouting agencije omogućilo mi je da spojim organizaciju, kreativnost i rad s mladim talentima,” objašnjava Hana.
“Za one koji razmišljaju o karijeri modela, ključno je dobro se informirati i razumjeti što sve taj posao nosi. Savjetujem im da se obrate scouting agenciji ili iskusnom modelu kako bi donijeli informiranu odluku. Rado ću pomoći mladim modelima da pronađu najbolji put za sebe i odaberu agenciju koja će im najbolje odgovarati,” ističe Hana.
Kampanja u povijesnom ambijentu
Fotografiranje kampanje odvijalo se u autentičnom prostoru koji povezuje tradiciju i suvremenost, naglašavajući bezvremensku snagu i ljepotu žene. “Izrazito smo zahvalne Muzeju za umjetnost i obrt na ustupanju palače Gvozdanović za snimanje. Njezin povijesni kontekst i estetska vrijednost savršeno su se uklopili u našu viziju,” ističu.
Palača Gvozdanović jedna je od kulturnih perli Zagreba, a njezina zbirka čuva vrijedne umjetničke i obrtničke predmete iz prošlih stoljeća. Ovaj prostor ne samo da pruža uvid u bogatu baštinu, već služi i kao inspiracija za spajanje prošlosti s modernim izražajem, što je bila srž ove kampanje.
Cijelu ovu posebnu priču dviju uspješnih i talentiranih žena možete pratiti na njihovim društvenim mrežama:
View this post on Instagram
Autor: PR
Foto: Mia Maurović