Hrvatski brend Mashna ima novu cvjetnu kolekciju; ogrlice i ukrase za kosu. Upečatljiva, unikatna, nikad šarenija i veselija kolekcija ogrlica stigla je u pravi čas. Kampanja koju potpisuje dizajnerica Petra Fabian Kapov, snimljena je u Istri, točnije u prelijepoj pulskoj Zelenici.
Dizajnerica mladog brenda nakita Mashna ovog ljeta razmišlja samo pozitivno. U cvijeću je pronašla inspiraciju za nove početke, procvat i preobražaj. Inspirativni dodatak za dan ili eleganciju za noć.
Cvijeće oduvijek ima značajnu ulogu. Vezujemo ga uz ljubav, sreću i prijateljstvo, a to je sve što ovih dana trebamo, kaže nam dizajnerica. Ako dosad već nismo, vrijeme je da probudimo lijepo u nama i ljudima koji nas okružuju. Budemo si pogon i podrška.
U kolekciji upečatljivih ogrlica, Petra je spojila najbolje od boja i počastila nas neodoljivim novitetima koji su idealni za vruće ljetne dane i večeri.
Razmišljala sam tako da je najjednostavniji način da od običnog dnevnog ili večernjeg stylinga postignem upečatljiv i privlačan, taj da ponudim efektan komad nakita. Trendseterice odavno znaju da se upravo na taj način može kompletno promijeniti percepcija nečijeg stila. Dobiti punoća i personalizacija svake modne kombinacije. A i lijepo je osjećati se potpuno. Drugačije i privlačno.
Svaki komad je unikatan jer kombinacije cvijeća i boja slažem po trenutačnoj inspiraciji i osjećaju, pa je to, govori nam, jos jedna od posebnosti ove kolekcije. Nitko, tvrdi nam, neće nositi dvije iste ogrlice.
Uz kolekciju ogrlica, dizajnerica je osmislila i ukrase za kosu za djecu, pa ih majke i kćeri, ali i prijateljice ili sestre mogu zajednički upariti.
I to je jedan od načina da dočaraju svoju bliskost i povezanost.
Da budu, zaključuje dizajnerica, jednake, a različite. Bliske.
Autor: Extravagant
Foto: Ana Bolobicchio (Anushcka Sien)