Prošli vikend u Splitu,
u prodavaonici KARLA uz čašicu pjenušca i macarons održana je promocija jednog
od najpoznatijih brendova na svijetu UGG AUSTRALIA. Kao ponosne ambasadorice,
izabrane su sestre Ana i Lucija Zaninović te Viktorija Rađa.
Predstavnici lifestyle brenda UGG Australia objavili su
kako pokreću prvu globalnu
marketinšku kampanju brenda
pod nazivom “OVO JE UGG.“ (“THIS IS UGG.”). Ova globalna kampanja počinje na
jesen 2014. Cilj kampanje “OVO JE UGG” je povezivanje s kupcima na
emocionalnoj razini koja će nadilaziti sve
ostale proizvode, a zbog daljnjeg cjelogodišnjeg jačanja UGG-a kao
vrhunskog globalnog lifestyle brenda. Ideja vodilja kampanje jest da su
najvažniji trenuci u nečijem životu zapravo oni najobičniji – oni u kojima je brend prisutan u svakidašnjem životu kupaca. Pokretač kompanije je
‘to deliver luxurious comfort in every single Ugg Australia product they
make’- dostaviti luksuz i udobnost u svaki UGG proizvod koji naprave, dok je
cilj ostvarivati kolekciju ne samo za žene, nego i za muške i djecu kroz cijelu
godinu.
Bilo da je riječ o intimnim,
filozofskim ili slavljeničkim trenucima, često su upravo najobičniji trenuci oni u kojima se događaju najvažniji susreti i uspostavljaju najvažnije veze. Uz ovakvu okosnicu kampanje prikazat će se takvi trenuci i pokazati primjerom da se
iskustvo UGG-a ne može usporediti ni s čim.
Brend kao takav nema
direktne konkurencije na tržištu- ni po izgledu ni po udobnosti.
Njihov moto je: ‘Feels
like nothing else’.
“OVO
JE UGG” je multimedijalna
kampanja koja se oglašava kroz više kanala, a prikazana je uglavnom u
crno-bijelim tonovima. Obuhvaća
stvarne trenutke sa stvarnim ljudima u intimnim okruženjima – kako se raduju onim običnim trenucima koji im najviše znače.
Npr. crtačicu Langley Fox,
prapraunuku Ernesta Hemingwaya, prikazali smo u njezinu domu u Los Angelesu za
vrijeme rada na jednom ilustratorskom projektu i kasnije za vrijeme druženja s najboljim prijateljima.; Tom Brady, koji se obično pojavljuje u kampanjama UGG-a koje su posebno osmišljene za njega, postat će dijelom kampanje “OVO JE UGG” s naglaskom na
trenucima koje provodi sa svojom majkom i ocem; tu je i arhitekt iz
Kalifornije, Harry Gesner, i njegov sin i unuci koji su oduvijek bili
zaljubljeni u ocean pa surfaju uz obale Malibua, odajući tako priznanje surferskim korijenima marke UGG.
Potpredsjednica Odjela
za marketing, Nancy Mamann, komentira: “Priče o Langley, Tomu i Harryju i njihovim obiteljima
ujedno su i intimne i autentične.
S obzirom na to da svaki od prikazanih trenutaka uključuje stvarne ljude, možemo detaljno istražiti tko su oni i koji trenutak proživljavaju – bilo na našem blogu, internetskoj stranici ili čak društvenoj
mreži – te tako prikazati okruženja u kojima najrazličitije vrste ljudi žive s proizvodima UGG, istodobno se baveći raznoraznim stvarima u svom privatnom životu.”
Fotografije i tekst: Press