Splitska modna
dizajnerica, Anamarija Asanović i
hokejaš KHL Medveščaka, Saša Martinović podržali su kampanju ‘Oživi me’.
U tu svrhu snimljena je kampanja sa službenim majicama ‘Oživi me’ koju je za tu
priliku dizajnirala dizajnerica Matija Vuica koja je i ambasadorica kampanje.
Ovim putem Anamarija Asanović i Saša Martinović pozivaju sve Riječane da se ove
subote pridruže ovoj akciji i nauče
jednostavne postupke
oživljavanja.
Riječki događaj „Oživi
me“ održat će se u Zapadnom trgovačkom
centru (ZTC) u 12 sati .
Fotografije kampanje „Oživi
me“ snimio je John Pavlish.
Majice se po cijeni od
50 kn mogu naručiti putem e-maila info@ozivi.me,
a kupnja je moguća i na prodajnim mjestima prilikom edukacija građana po
gradovima u Hrvatskoj tijekom listopada. Kampanjom ‘Oživi me’ čiji je nositelj
Zaklada Hrvatska kuća srca se želi podići razina svijesti građana te educirati
javnost o važnosti poznavanja jednostavnih postupaka oživljavanja osobe koja
doživi srčani zastoj. Kada je riječ̌ o preživljavanju osoba koje su doživjele
srčani zastoj izvan zdravstvene ustanove za uspjeh je neophodna pravovremena i
pravilna reakcija osobe koja je svjedočila
tom događaju, pozvala
hitnu medicinsku pomoć i bez odgađanja započela oživljavanje.
Kampanja se odvija
putem televizija, dnevnih novina, internetskih portala, socijalnih medija, web
stranice kampanje www.ozivi.me, posebno osmišljene mobilne aplikacije, te putem
“live event-ova”. Tijekom listopada u
gradovima diljem Hrvatske će se građanima omogućiti praktično vježbanje
postupaka oživljavanja na lutkama uz stručni nadzor. Nakon Splita i Zadra, te
Rijeke ovog vikenda, edukacija će se održati u Zagrebu 18.10.2014. te u Osijeku
25.10.2014.
Fotografije: John Pavlish
Autor: press