Ukrajinska zvijezda Anna Sedokova u Flowers kompanji Monike Sablić
Jedna od najomiljenijih domaćih dizajnerica, Splićanka Monika Sablić lansirala je
kampanju s prekrasnom ukrajinskom zvijezdom Annom Sedokovom za svoju novu kolekciju
Flowers koju je nedavno predstavila na Dreft Fashion Weeku Zagreb.
Ideja za cijelu kampanju proizašla je iz Monikine romantične i cvjetne kolekcije te
za Moniku uvijek inspirativne kulise za njene kampanje – terase najljepšeg splitskog
hotela Park. Osim Anne i Monike, “glavnu ulogu” u kampanji ima i cvjetna ljuljačka
koja se sastoji od čak 4 kilograma cvijeća koje je Gorana Jelić iz Koko nakita dvije
noći pred snimanje lijepila cijeli noć i dan.
Zaštitno lice Flowers kolekcije, predivna je ukrajinska pjevačica, glumica,
voditeljica i model, Anna Sedokova koja je Monikina dugogodišnja prijateljica.
Prelijepa Anna poznata je kao ukrajinska Heidi Klum jer je kao i poznata manekenka
vodila ukrajinsku inačicu popularnog televizijskog showa Project Runway.
“Obožavam Moniku i njenu temperamentnu energiju. Ona može sve – i biti mama, buditi
se po noći, kreirati, kuhati… U duši je prava romantičarka i to sam prepoznala u
Kijevu kad smo se upoznale davne 2002. godine. Kakve je ona, takve su joj i
kolekcije – pune nježnosti, romantike, a imaju i dozu seksepila. Obožavam njen rad i
svaka mi je njena kolekcija do sada bila odlična, a ova mi je najdraža. Njezine
haljine se mogu kombinirati na visoku petu, na nisku balerinku ili nekakve cool
čizme. Uskoro u Moskvi imam dodjelu za najsexy spot za koji sam nominirana te sam za
tu priliku uzela bijelu čipkastu suknju s dubokim prorezom i svijetlo plavu košulju
i jedva čekam zasjati u njenoj kreaciji” izjavila je Anna.
“Snimanje je kao i uvijek, prošlo u odličnoj atmosferi. Anna je treći put u
Hrvatskoj, oduševljena je s ljudima i gradom, vraća se krajem ljeta na odmor s
kćerima na Alinom i Monikom kako bi se one družile s mojom kćeri Mali Marijom. Drago
mi je što smo konačno snimile ono o čemu maštale prije puno godina. Ja sam se osobno
s umetcima u kosi iz BeautyArta osjećala kao na izboru za Miss davne 1998. godine”
dodala je Monika.
Sama kolekcija nosi jednu retro-starinsku notu koja dizajnericu podsjeća na vlastito
djetinjstvu, njenu mamu i prijateljice koje su u to vrijeme nosile haljine zvane
Tirolka. Kolekcija je napravljena od visokokvalitetnih materijala, čipke i svile sa
cvjetnim uzorcima. Kolekcijom prevladavaju duge, kratke i midi haljine, kombinezoni
i hlače napravljene od čipke. S obzirom da je modna kritika ovu Monikinu kolekciju
proglasila najbolju do sada, kampanja sa zanosnom Annom koja je pokazala zašto je
nekoliko puta bila proglašena najseksi Ukrajinkom za kojom uzdišu muškarci diljem
svijeta savršeno se uklopila u cijelu priču.
Za make up kampanje bila je zadužena Ana Grgić, kosu Kristina Bebić i Beauty Art
studio, a za nakit Perleraj.
Autor: Press
Fotorgafije: Promo