Desete kolekcija dizajnerskog brenda Ashish u suradnji
s Topshopom uskoro će ugledati svjetlo dana. Točnije 29. svibnja, a moći će se
kupiti na www.topshop.com. Ashish je brend koji svakom novom kolekcijom
podsjeća na šarenilo šljokica, sjaj i glamur, dok linija ostaje sportska.
Uvijek zamijećen i vrlo ekstravagantan cilja na publiku koja se voli zabavljati
i ima dobar smisao za humor.
Kolekcije su uvijek kompletne, vrlo su upečatljive i često šalju komercijalne
poruke u obliku natpisa. A često je inspiriran i aktualnim stanjem u svijetu ili radnom odjećom (slučaj s reflektirajućim prslukom kakve nose radnici na cesti ili pak vatrogasci). Sve je to za njega igra bez granica, a ovaj put nam se čini da je potpuno podbacio.
Inspiriran ljetnim godišnjim odmorom odlučio je kolekciju za Topshop napraviti od frotira. Ponavljamo, od frotira. Komadići odjeće koji izgledaju kao hotelski ogrtači, ručnici za plažu s provokativnim porukama, vrlo nezanimljivi kupaći kostimi, a obuću rado ne bi ni spomenuli. Majice s natpisima koji su također sumnjivog morala, ovaj put nisu oduševili. Svakako treba istaknuti i haljinu koja izgleda kao ručnik koji je ispao iz Versace kupaonice kao i mrežastu haljinu s apliciranim križićima na grudima. Odmah možemo zamisliti Miley Cyrus ili Ritu Oru kako nose ove komade.
Nemojte nas krivo shvatiti, nismo mi konzervativni. Samo imamo oko za detalje. Žalosno je što ova kolekcija izgleda kao nešto što je sklepano za jedno popodne. Ali, ni to nije problem. Mislimo da problem leži tamo negdje na granici između nedostatka ideje i mašte te same realizacije. Ashish to može puno bolje. Već nas je uvjerio…
Što vi mislite?
Autor: Extravagant