U
borbi sa stranim kozmetičkim divovima domaći proizvođač Olival već 20 godina
pokazuje kako za hrvatsku prirodnu kozmetiku itekako ima kupaca. Osnivačica
Vlasta Pojatina i direktor Marijan Pojatina rođendan tvrtke zato su odlučili
proslaviti predstavljanjem dosadašnjih rezultata i vizije Olivala, kao i
planova za daljnji razvoj.
Vlasta
Pojatina, koja je i danas zadužena za sve Olivalove recepture, nastoji da
većina proizvoda bude temeljena na hrvatskim sirovinama– poput masline, lavande,
čička, oraha, nevena ili smilja.
–
Kroz
svih ovih dvadeset godina Olival je napredovao korak po korak, na temelju vlastitih
formulacija i inovacija. Uglavnom smo se oslanjali na vlastite snage i to se
pokazalo dobrom odlukom jer smo stvorili brend s vrhunskim proizvodima i vjernim
kupcima – rekla je Vlasta Pojatina, osnivačica Olivala.
Olival godišnje proizvede više od 700.000 komada
proizvoda, i lider je u Hrvatskoj na području prirodne kozmetike, što potvrđuje
i činjenica da je prvi u regiji dobio prestižni NATRUE certifikat. Ipak, stalno
širenje asortimana inovativnim proizvodima nije jedini plan za budućnost.
–
Planiramo
povećati Olivalov udio na Hrvatskom tržištu proizvoda za sunčanje, i godinu
završiti s 15-postotnim rastom prihoda. Osim toga planiramo i gradnju nove
proizvodne hale u Podsusedu, ali i izlazak na tržišta zapadne Europe – rekao je direktor Olivala Marijan Pojatina.
Olival je ovom prilikom okupljenima predstavio i
zaštitno lice nove kampanje – Barbaru Radulović, kao i nove proizvode iz linije
za sunčanje.
Autor: Press