Drugi dan Kids Fashion
Weekenda započeo je u podne Dječjom špicom
na kojoj se održala velika humanitarna
revija svih sudionika Kids Fashion Weekenda. U suradnji s Centrom za socijalnu skrb Zagreb,
prikupljala se odjeća, obuća i igračke posjetitelja a revija je otvorena novim
kolekcijama Pixie Kids nosiljki i Baobaby. U akciju prikupljanja uključili
su se i sudionici Kids Fashion Weekenda koji su donirali svoje kolekcije (Modna
kućica Dizzy, Mama voli Gabi, te pokrovitelji Denis trgovina i Orbico grupa).
Večernji dio programa otvorila
je revija brend Shuz, čija baza su
ručno oslikane Startas tenisice. Iza imena Shuz stoje dvije mlade dizajnerice Ljudmila Mihajlović i Maja Žirovčić. Kolekcija koju su
prikazale nastavak je njihovog višegodišnjeg rada te slijedi filozofiju Shuz.
brenda a to je veselo, šareno i razigrano. Većina prikazanih modela namjenjena je
curicama za uzrast od 6 do 12 godina ali se u kolekciji nalazi i nekoliko
modela za dečke. Lansiranje kolekcije za djecu dugogodišnja je želja
dizajnerica koje su velikim entuzijazmom krenule u ralizaciju ovog projekta.
Hrvatska modna marka Davida’s predstavila je novu kolekciju za djevojčice pod nazivom „How
deep is your love?“. Kolekcija je inspirirana morem i ljubavlju te se
motivi na majicama isprepliču nazivom How deep is your love i motivima koji
karakteriziraju morsku odjeću, kapice, prugaste haljinice, barke. Po prvi puta
predstavljena je i Davida’s kolekcija za dječake.
Poznati britanski brend Next
prikazao je zaigrana kolekciju prekrasnog sofisticiranog dizajna koja naglasak
stavlja na detalje. Ključni trendovi koji obilježavaju kolekciju jesu točke,
pruge, zvijezde i cvjetni simboli. Kolekcija za djevojčice donosi prekrasne
haljine, suknje i hlače koje, kada se kombiniraju s hit majicama s porukom,
svaku odjevnu kombinaciju čine dodatno zabavnom. Kolekcija za dječake
inspirirana je sportskim i street-style utjecajem. Ključne boje su crvena,
bijela i plava, koje idu ruku pod ruku sa zvijezdama, prugama kao i ostalim
detaljima inspiriranim uniformama sa američkih sveučilišta. Next u novoj
ženskoj kolekciji spaja cvjetne uzorke i vodene boje, dok prugice dodaju
lepršavi i zaigrani izgled elegantnim kombinacijama. Kolekcija dominira
otmjenošću, elegancijom i profinjenošću. Naglasak je stavljen na detalje koji
se provlače kroz cijelu kolekciju kako odjeće tako i modnih dodataka.
Poznati hrvatski proizvođač
dječje obuće Froddo prikazao je
najnoviju kolekciju cipelica koje su izvrsno prezentirali mali manekeni modne agencije
Fashion Team Kids, inače
organizatora ovog divnog modnog vikenda. Klinci različitih uzrasta
profesionalno su prošetali pistom i pokazali publici novitete koje nudi Froddo.
The Core Kids bila je predzadnja
revija drugog dana na kojoj smo imali prilike vidjeti najnovije dječje kolekcije
poznatih svjetskih brendova Tommy Hilfiger, Armani i Ralph Laurent, upotpunjenu
obućom i modnim dodacima. The Core Kids poznati je multibrend store koji se na
našem tržištu nalazi već punih 10 godina.
Kraj večeri bio je rezerviran
za poznatog modnog dizajnera Juraja
Zigmana koji je ovom revijom predstavio pokretanje nove linije odjeće za
djecu. Riječ je o liniji pod nazivom “ZIGICE”
čiji je cilj razveseliti djevojčice te unijeti šarenilo u njihove ormare. Nakon
uspješne suradnje s vodećim hrvatskim proizvođačem odjeće i obuće, tvrtkom “Bambi”
Zigman je krenuo u izradu i predstavljanje samostalne linije za djecu. Linija
sadrži pregršt boja, uzoraka, ali i ono što je najbitnije Zigmanov
prepoznatljiv print. Preslatka kolekcija sadrži printane t-shirtice s motivima
leptirića i princeza, a dostupna je na web shopu www.zigman.hr.
“Kolekciju smo tek predstavili, a
interes je jako veliki. To nas raduje i tjera da ova linija postane jedna od
bitnijih za moj brend. Dječje reakcije na moj dizajn su čarobne i posve je
logično da ih nakon duže stanke uveselim. Moje djevojčice su princeze, vedre i
posebne pa neću dopustiti da svoje želje ne ostvare ”, izjavio je Juraj Zigman.
U završnom defileu Zigmanove
revije klincima se na pisti pridružila predivna Franka Batelić razveselivši male manekene i publiku. Njenim
nastupom uspješno je završio prvi Kids
Fashion Weekend na kojem su prave zvijezde bili upravo mali modeli Team Fashion Kids agencije. Kroz dva
dana događanja za njihovu šminku bio je zaslužan tim vizažista iz Callegarija, talijanske škole mode i
dizajna pod stručnim vodstvom Kristine Hošnjak, dok se za maštovite frizure pobrinuo
tim Farmavite pod vodstvom Marine Benčić.