Ivica Klarić, sinonim za
domaću mušku modu, pridružio se popisu poznatih dizajnerskih imena koja
sudjeluju u kampanji P&G-a i dm-a Jednostavno
je biti posebna. U ovom dijelu kampanje kupci P&G-ovih proizvoda u dm-u
na poklon tako umjesto proizvoda namijenjenih djevojkama i ženama, dobivaju
kozmetičku torbicu za modernog muškarca. Dovoljno je u bilo kojoj dm trgovini u
razdoblju od 16. do 30. travnja kupiti bilo koja dva proizvoda
Head&Shoulders i uz njih dolazi dizajnerska kozmetička torbica by IK
studio.
Bilo da je riječ o modi ili
kozmetici, muškarci prije svega cijene jednostavnost. Kada je riječ o pranju
kose, sigurno im neće biti potrebna količina proizvoda koje žene koriste. Upravo zato će ih oduševiti inovativni Head&Shouldersovi
proizvodi, koji kosu ostavljaju čistom, pružaju joj zaštitu od peruti te
olakšavaju njezino oblikovanje.
„Muškarci ne koriste toliko
puno proizvoda kao žene, ali ipak imaju potrebu sve svoje potrepštine staviti
na jedno mjesto. Siguran sam kako će im kozmetička torbica koju sam dizajnirao biti
korisna. Dovoljno je velika da stane sve za dnevnu njegu, a kad krećete na
putovanja, nemate brige, sve je već spremno“ – rekao je Ivica Klarić.
Nova formula
Head&Shoulders osim dubinske čistoće i njegujućih sastojaka donosi i tehnologiju
eksplozije mirisa te predstavlja potpuno nov pristup pranju kose s postojanim
mirisom koji traje cijelog dana.
Linija Head&Shoulders Apple fresh će nahraniti i regenerirati
kosu od tjemena do vrhova, a Citrus fresh
će riješiti problem masne kose.
Autor: Extravagant