“Proljetna
kampanja prodavaonica KARLA se logički nametnula: cvijeće koje s prvim
sunčevim zrakama naviješta buđenje i dolazak boja u prirodu oko nas.
Dodatnu
inspiraciju autori kampanje fotograf Mladen Šarić i stilist Borut
Mihalić pronalaze u umjetničkom pravcu rokoko. Po zadanim načelima iz
18. stoljeća intervenirali su u sam brand mix. Prilikom slaganja
“objekata” tj. modela Loriblu, Fabi, Hunter, Ugg, Tamara Bombardelli, Marc by Marc Jacobs, Kenzo, Abro, Pas de Rouge i Coccinelle posebnu
pažnju posvetili su pravilu iz rokokoa; asimetriji pri čemu dolaze do
efekta „contraste“-a. Zavinuta forma imaginarne lijane donosi život u
ove kompozicije koje se referiraju na slike „mrtve prirode“. Apstraktna
peteljka je hibridni organ i plodno tlo za raskošne cvjetove raznih
vrsta, formi i oblika koji nas svojom vanzemaljskom ljepotom dovode do dvadesetprvog stoljeća.”
Autor: Extravagant