Kampanja „Jednostavno je biti posebna!“ nastavlja uveseljavati
sve djevojke i žene. Ovaj put su P&G i dm pripremili natječaj za zaštitno
lice nove kampanje Hippy Gardena, u kojem je moguće sudjelovati kupnjom dva
Panteneova proizvoda u prodavaonicama dm/a.
Nakon kupnje potrebno je poslati sken računa
i fotografiju cijele figure (s raspuštenom kosom, ne stariju od mjesec dana) na
natjecaj@hippygarden.com. Prijave traju do
15. veljače, a sudjelovati mogu sve ženske osobe koje žive u Hrvatskoj i
starije su od 16 godina. Proces prijave i odabira se odvija na Facebook-stranici
Hippy Gardena, a u prijavi je potrebno i kratko opisati učinak korištenja
Pantenea na kosu.
Pozivam sve djevojke, pogotovo one koje nisu članice
modnih agencija da se prijave. Ovo je jedinstvena prilika za ulaz u modni
svijet i jako sam sretna što mogu sudjelovati u kampanji koja će nekim
djevojkama možda pokrenuti modnu karijeru – izjavila je Tihana Harapin
Zalepugin, vlasnica modne agencije Talia.
Pobjednica natječaja imat će tako priliku iskusiti iz
prve ruke kako je to nositi haljinu s potpisom poznate dizajnerice i pozirati
proslavljenoj fotografkinji Mari Milin, a nakon toga snimiti editorijal u Cosmopolitanu.
Očekujem
da se prijave djevojke koje se dobro osjećaju u svojem tijelu, imaju dobru
kosu, te se vole fotografirati. Mi ćemo se potruditi da rezultat bude na
svjetskoj razini – poručila je poznata fotografkinja Mare Milin.
Najposebnijih 10 djevojaka bit će pozvano 22.
veljače na casting, gdje će se odabrati tri finalistice koje će na završnom
eventu biti predstavljene žiriju i novinarima. Pobjednica će nakon proglašenja na eventu 4.
ožujka imati photosession na kojem će nositi modele iz nove linije Hippy
Gardena.
Hippy Garden modnom avanturom u kampanji za sezonu proljeće 2014 ambiciozno najavljuje raznolikost današnje kreativne
zajednice koja se ne oslanja isključivo na profesionalne modele – pojašnjava dizajnerica
Đurđica Vorkapić.
Autor: Extravagant