Cijele
su nam godine Procter&Gamble i dm uz svoja zaštitna lica – glumicu Leonu
Paraminski i sada Miju Kovačić, predivnu TV-voditeljicu, poručivali kako je
jednostavno biti posebna, a za kraj ovogodišnje uspješne kampanje udružili su
snage i s poznatom hrvatskom dizajnericom Đurđicom Vorkapić i njenim modnim
brendom Hippy garden.
Čak deset haljina Hippy
garden na dar
Svi
koji od 1. studenog do 15. prosinca u dm-ovim prodavaonicama diljem Hrvatske
kupe bilo koja dva P&G-ova proizvoda Pantene,
Wella, Wellaflex ili Head&Shoulders,
pri jednoj kupnji i pošalju sms, ili se prijave na internetskoj stranici, s
brojem računa, uz malo sreće mogli bi osvojiti jednu od čak 10 haljina Hippy
garden.
Đurđica Vorkapić, dizajnerica i osnivačica brenda Hippy
garden uistinu je sretna što su je pozvali da bude dio ove kampanje i ove priče
koja slavi žensku ljepotu: „P&G i dm brinu o kupcima, ženama, o tome kako
se one osjećaju, izgledaju, a to je i moj poziv. Oni su, da tako kažem,
zaduženi za brigu o kosi, u ovoj priči, a ja sam za njihovu odjeću. Zajedno
činimo sjajnu kombinaciju. Svaka žena mora držati do sebe, ma što god to za
svaku ponaosob značilo, ali treba se osjećati i izgledati dobro. Ako ja tome
mogu pripomoći, dapače, uvijek ću se rado odazvati.“
Prelijepa
TV-voditeljica, prema mnogima najljepša Hrvatica, Mia Kovačić, zaštitno je lice ove kampanje, između ostalog i zato
jer je uistinu posebna.
„Samo ime
kampanje kaže „Jednostavno je biti posebna!“, to bi svim ženama trebao biti
moto jer smo uistinu sve posebne na neki svoj način. Kada su mi rekli da ćemo za kraj
godine organizirati i veliku završnu kampanju s Đurđicom, posebno sam se
razveselila jer je poznajem godinama, nosim njene haljine i volim ženstvenost
koju komunicira svojim dizajnom. Ovo je baš jedna ženska, moćna, posebna
kombinacija“, rekla je Mia Kovačić.
Zaigrajte i vi nagradnu igru i osvojite haljinu Hippy garden!
Autor: Extravagant