Kampanja “Jednostavno je biti posebna!” nastavlja se s novim zaštitnim licem –
prelijepom TV-voditeljicom Mijom Kovačić, kao i dvostrukim nagradama koje su P&G i
dm pripremili za kolovoz. Svaki dan tijekom ovog mjeseca u dm-u je moguće osvojiti
jedan poklon-bon u vrijednosti 1.000 kuna za kupnju u Shoosteru, a od 16. do 31.
kolovoza i dizajnersku maramu KRIE designa.
Ozbiljno smo zakoračili u ljeto i iako smo sigurni da ste već dobro informirane kako
brinuti o svojoj koži i kosi, dok se izlažete UV-zrakama na nekoj plaži, nikad nije
zgorega ponoviti. Brinite o zaštitnom faktoru koji nanosite na svoju kožu, pripazite
da bude odgovarajuće visine, izbjegavajte sunce od 10 do 17 sati i svakako zaštitite
svoju kosu koja je sklona oštećenjima od soli i sunca.
To vam poručuje i prelijepa TV-voditeljica Mia Kovačić, novo zaštitno lice kampanje
“Jednostavno je biti posebna!” Procter&Gamblea i dm-a, koja mnogo pažnje pridaje
brizi o svojoj dugoj, mekoj, prirodnoj smeđoj kosi:
“Jako mi je važno da mi je kosa
njegovana i lijepa. Javna sam osoba pa je stoga i više pažnje usmjereno mom izgledu.
U ljetnim mjesecima njegujem kosu posebnim linijama proizvoda za njegu oštećene kose
i tretmanima koji joj vraćaju vlažnost i vitalnost te mogu reći da su proizvodi za
njegu kose Pantene Intensive Repair u tome uistinu sjajni.”
Tijekom kolovoza kupce Head&Shouldersovih proizvoda za njegu kose i vlasišta
koje muči perut očekuje čak 30 poklon-bonova u vrijednosti od 1.000 kuna za kupnju u
Shoosteru. Sve što je potrebno jest kupiti dva proizvoda Head&Shoulders pri jednoj
kupnji, sačuvati račun i prijaviti se sms-porukom za sudjelovanje u nagradnoj igri.
Sretni dobitnici bit će izvučeni na kraju nagradne igre.
Oni, pak, koji od 16. do 31. kolovoza u bilo kojem dm-u u Hrvatskoj pri jednoj
kupnji kupe dva proizvoda Pantene, od kojih je jedan tretman za kosu, odmah na
blagajni osvajaju predivnu dizajnersku maramu KRIE design, koju je posebno za ovu
kampanju dizajnirala Kristina Burja.
Autor: Extravagant