Nova kolekcija, Easy Shades, dobila je ime po slojevitim elementima na
modelima različitih struktura koje stvaraju privid svjetla i sjene. Osnovna
misao kolekcije je crno bijeli kontrast, ne u smislu miješanja tih dviju
boja već kao monokolor svaki zasebno poigravajući se grafizmom, dok likovne
elemente stvaraju krupni potezi kistom.
Easy Shades modeli izrađeni su za muškarca koji je slobodan i jasno izražava
svoj modni stav. Ako postoji stav, bez obzira bio bijeli ili crni – rezultat
je uvijek pun pogodak. To je Bahorićev stav u koncipiranoj, minimalističkoj
modnoj priči, koja ove sezone ima najjasnije odrednice dosad.
Inspiracija sam ovaj put pronašao u crno – bijelom svijetu, te je kao
temeljna nit vodilja poslužila i nedavna crno bijela kolekcija dizajnerove
majke Loredane Bahorić, koju je predstavila za 25 godina rada na Noir
festivalu (Breathless by Charlie design).
Highlight kolekcije je prozirna majica-tunika koja se pojavljuje u
najrazličitijim oblicima a koja savršeno funkcionira uz mnoge druge odjevne
predmete.
Za kampanju ovako promišljene kolekcije dizajner Tomislav Barhorić odabrao
je glumca Livia Badurinu, a otkrio je kako je za to imao više razloga:
‘Od prvog trenutka mog bavljenja modom razmišljam o Liviu kao jednom od
nositelja kampanje. Livio mi je bio zanimljiv zbog toga što je jedan od
rijetkih Hrvata koji znaju nositi odjeću, a ne obratno. Sviđa mi se jer
smisleno kombinira odjevne predmete i uvijek je dosljedan sebi. Kada radim
kolekciju razmišljam upravo o takvoj osobi koja će na funkcionalan način
ujediniti svoj stil i moju priču.’ – rekao je Tomislav Bahorić o svojoj
novoostvarenoj suradnji.
Revija Spirit by T.B. na rasporedu je u srijedu, 3.04.2013. / LAUBA – Kuća
za ljude i umjetnost
Kampanja: Easy Shades by Tomislav Bahorić with Livio Badurina
Fotografije: Jurica Sertić
Model: Livio Badurina
Autor: Extravagant