U novoj proljetno-ljetnoj kampanji pod sloganom ‘‘Affordable chic’’ multibrand prodavaonice MODIANA u suradnji s omiljenim hrvatskim modnim blogerima, predstavile su prihvatiljivu modu za stvarne ljude te chic koji je dostupan apsolutno svima.
U kampanji dominiraju prekrasne, ali i vrlo dostupne nove kolekcije poznatih svjetskih modnih brendova kao što su Mexx, Sisley, Tommy Hilfiger, Guess, Betty Barclay i mnogih drugih.
Glavni protagonisti kampanje poznati su hrvatski modni blogeri čija popularnost raste iz mjeseca u mjesec zahvaljujući njihovom osebujnom modnom stavu. Studentica prava Isabella Rakonić vodi blog pod nazivom The Pile of Style na kojem redovito prikazuje svoj osobni stil kroz fotografije vlastitih modnih kombinacija.
Uz Isabellu, na fotografijama je, ovaj put u ulozi modela, briljirao mladi student novinarstva i stilist Dino Bonačić koji na vlastitom blogu Style brick Road vodi osobni modni dnevnik unutar kojeg, osim vlastitih modnih kombinacija prikazuje i njemu najdojmljivije trenutke iz modnog svijeta.
Tijekom proljeća u Modiani vas očekuju brojne pogodnosti, uz koje ćete zasigurno doživjeti pravi užitak kupovine. Uz savjete našeg stručnog osoblja, odabirom nekoliko ključnih komada s lakoćom ćete obnoviti vašu garderobu I biti u trendu, ali ne zaboravite, nosite ono što Vama najbolje pristaje.
Modiana… tajna je u dobrom stilu.
Nadamo se da će vas inspirirati svojim casual, sportskim, ženstvenim i zabavnim kombinacijama. Nama se baš sviđa što je Modiana izabrala dvoje mladih i lijepih modnih blogera za svoju kampanju. Palac gore!
Autor: Extravagant