Mlada Riječanka Lukrecija Tomušić je vesela, optimistična i šarena! Izrađuje nakit i upravo je predstavila svoju novu kolekciju pod nazivom Neon Beat.
U svrhu predstavljanja kolekcije rađena je kampanja, a ona
se sastoji od lookbooka i video brojeva. Lookbook kao fototgrafkinja i make up
artistica potpisuje riječka umjetnica Doris Fatur, dok se u ulozi hair stilistice
našla mlada, također Riječanka, Ivana Tićak. Za potrebe ove kampanje
rađena su čak dva video broja, jedan kao teaser ili svojevrsni making of, a
drugi kao službeni video kolekcije. Oba su nastala u suradnji s riječkim
multimedijalnim bendom Senzorz prilikom čega je Bernard Blašković
autor glazbe i vizuala dok iza režije, kamere i montaže stoji Marta Ožanić.
Komadi nakita koji su nositelji kolekcije su krune i ukrasi za kragne a
odlikuje ih dodatno pojednostavljenje u odnosu na prošlu kolekciju Luce
Lu Goes Electro. Linije su jasnije, a oblici, koji se uglavnom temelje na
jednakostraničnim trokutima ili njegovim izvedenicama, su stroži. Boje
prelaze čitav spektar – od jarkih, veselih i primamljivih do decentnih
kombinacija crne i zlatne. I ovog puta Luce Lu nam je
kao podsjetnike podmetnula poneki oblačak kao ogledalo prijašnjeg rada
ili dijamant koji se u novoj formi lijepo nadovezuje na prošlu
kolekciju.
Autor: Extravagant