Predstavljena
linija Ulola Facelift, prirodna alternativa botoxu
Revolucionarna kremu protiv bora isprobale su i brojne poznate osobe
poput Mile Elegović, Jasne Nanut, Tihane Harapin Zalepugin, Branke Donassy i
Dženise Pecotić
Zagreb,
11. prosinca 2012. – danas je u
E-Rejuvenation centru predstavljena najnovija linija tvrtke Ulola, poznatog
proizvođača prirodne kozmetike. Predstavljena je linija krema za lice, a sam
naziv Ulola Facelift upućuje na njezinu specifičnost. Ulola Facelift liniju
čine tri kreme: dnevna, noćna i za njegu kože područja oko očiju, a radi svojih
vrijednih sastojaka kreme djeluju slično kao botox i lagano izravnavaju bore.
Svoju
učinkovitost Ulola Facelift linija krema zahvaljuje visoko vrijednom prirodnom
sastojku Ameliox. Osim Amelioxa, krema sadrži hladno prešana biljna ulja
avokada, ploda divlje ruže i makadmije te eterična ulja geranija, naranče i
limuna. Sinergijski, ovi sastojci djeluju učinkovito na njegu i hidrataciju
kože lica i vrata.
„Zadovoljni smo što nakon duge
pripreme recepture Ulola Facelift linije krema kao i dizajniranja i
certificiranja ambalaže imamo priliku
ponuditi poklonicima prirodne njege kože izuzetno kvalitetan proizvod koji će,
vjerujemo, postati svojevrsna revolucija u tretiranju bora kod poklonika
prirodne kozmetike.“ rekla je Andrea Maceljski, suvlasnica tvrtke Ulola.
„Danas,kako
u svijetu tako i kod nas prirodna kozmetika ima sve više pobornika i sve više
dobiva na važnosti. Upravo stoga kreirali smo novu liniju proizvoda; Ulola
Facelift kreme za lice i područje oko očiju.
Nit vodilja
prilikom formuliranja samih proizvoda bila je prije svega kvaliteta sirovina
potrebnih za proizvodnju,koja uključuje hladno prešana biljna ulja, kemotipizirana
eterična ulja i prirodni konzervans.
„Ono što ovu
liniju krema čini drugačijim od drugih je i aktivna komponenta AMELIOX koju
proizvođač zove prirodna alternativa botoxu. Ova linija Ulola proizvoda
prvenstveno je namjenjena
zaglađivanju postojećih i sprječavanju nastanka novih bora“, izjavila je
Dubravka Gabrić, članica stručnog tima za formuliranje proizvoda.
Na današnjoj prezentaciji predstavljen
je i redizajn ostalih Ulola proizvoda za koje je zaslužan Goran Obrovac, glavni
dizajner kreativne agencije Tadaa! te je najavljeno širenje i drugih
proizvodnih linija tvrtke Ulola.
Svi Ulola proizvodi su prirodnog porijekla i sadrže
isključivo prirodne konzervanse, jedine dozvoljene
u prirodnoj kozmetici. Isto tako, ne sadrže
parabene, umjetne boje, mirise, a testirani su u Zavodu za javno zdravstvo
Andrija Štampar te se proizvode bez eksperimenata na životinjama.
U sklopu filozofije tvrtke svi
proizvodi kao i pakiranja tvrtke Ulola su „nature friendly“ !
Ulola facelift kreme protiv bora
s efektom sličnim botoxu intenzivno hidratizira i regenerira
kožu, ublažava bore te sprečava njihov prerani nastanak. Kreme su dostupne u trgovinama dm, Bipa i Kozmo. Zavisno od
prodajnog lanca cijena dnevne kreme iznosi oko 134 kn za 50 ml, cijena noćne
kreme iznosi oko 138 kn za 50 ml, a cijena kreme za područje oko očiju iznosi oko
121 kn za 15 ml.
Autor: Extravagant