Kada je riječ o modi, vrlo je tanka granica između modnog uspjeha i neuspjeha. Vrlo je tanka granica i između grešaka i pogodaka.
Kao što većina vodećih svjetskih urednika smatra od kiksa do pogotka možda nas dijeli samo jedna sezona.
Svjedoci smo prošlogodišnjih revolucija animal printova, neonskih boja pa čak i trenda nošenja čarapa na sandale, ali ono što se zasigurno više neće vratiti na svjetske modne piste je – krzno.
Nošenje glamuroznih, predimenzioniranih bundi koje vrište luksuzom i profinjenošću već su dugo najpopularniji modni grijeh, a pitanje njegovog nošenja više nije isključivo moralno pitanje nego status i simbol ovosezonskog neukusa i vulgarizama.
Prije par godina sve svjesnija problematika korištenje krzna, uzdrmala je najveće svjetske brendove. Većina potrošača više ne podržava takvu praksu, a modne tvrtke u svoje politike o održivosti uključuju stavke o prestanku korištenja krzna. Jedna od prvih koja se u dosadašnjim kolekcijama nije libila upotrebljavati pravo krzno je Gucci. Tako je sukladno novim trendovima i talijanska modna kuća naglo odlučila kako više nema namjeru koristiti životinjsko krzno u svojim kreacijama te su ga jednostavno nazvali staromodnim.
Slijedile su je je Michael Kors, Prada, Miu Miu, Versace i mnogi drugi.
Autor: Extravagant
Foto: Gucci/Haute acorn/Press