Volim kad ljudi osjete da nisam neka tamo Insta-dama, nego cura s Instagrama koju bi zvali na kavu. Naravno, volim i osjećaj kad se ljudi pronađu u nekim stvarnim situacijama i problemima i shvate da nisu sami…
Instagram je postao moja kuhinja, dnevni boravak, pozornica ali nekad i dobra terapija i predivna zajednica.
Otkačena, osebujna, duhovita, sarkastična, temperamentna, zabavna – samo su neki epiteti koji krase Meri Goldašić, influencericu koju publika najviše pamti kao kandidatkinju Masterchefa prošle sezone.
Ova Šibenčanka sa zagrebačkom adresom i diplomom marketinga i komunikacija nije ni sanjala da će Instagram postati njezin život, odnosno posao. Na profilu broji čak 140 tisuća pratitelja koji uživaju u njezinom vrlo raznolikom i zanimljivom contentu. Kuhanje, modiranje, teretana, beauty tretmani, komentiranje svakodnevice, zbijanje šala na račun Dalmatinaca, balkanskog društva samo su neke teme koje Meri plasira na Instagram.
Kako je tekao njezin put prema Instagramu, o iskustvu u Masterchefu, hejterskim komentarima, ali i o putovanjima, hrani otkrila nam je Meri Goldašić u intervjuu!
View this post on Instagram
Predstavi nam se ukratko! Kako bi opisala svoju osobnost u 3 riječi?
Zovem se Meri Goldašić, Šibenčanka s adresama posvuda i frižiderom koji nikad nije prazan. Završila sam faks, smjer marketing i komunikacije, jer, ajmo realno – ljubav prema kreiranju sadržaja za sebe ili druge je konstanta mog života. Odrasla sam uz more, zvuk galebova i vječne rasprave oko toga je li bolji brudet ili pašticada.
Hobiji su mi kuhanje, smijanje i pokušaji da redovno treniram (ključna riječ: pokušaji). Tri riječi koje me opisuju? Iskrena, gladna, pozitivna.
Na Instagramu te prati 140 tisuća ljudi. Kako i kad je započela tvoja influencerska karijera?
Kad sam shvatila da ljudi stvarno žele gledati kako jedem, živim, kuham i komentiram život oko sebe – sve je krenulo. Počelo je skroz spontano – video tu, story tamo, i odjednom – bum! Instagram je postao moja kuhinja, dnevni boravak, pozornica ali nekad i dobra terapija i predivna zajednica.
View this post on Instagram
Javnost te najviše pamti po sudjelovanju u kulinarskom TV showu „Masterchef“. Kako bi opisala to iskustvo? Koliko ti je ono pomoglo u tvom Instagram boostu?
Masterchef mi je bio kao vojni kamp s puno lonaca. Intenzivno, emotivno, iscrpljujuće – ali i predivno. Naučila sam kuhati pod pritiskom i shvatila da je stres još bolji začin od čilija. A Instagram, definitivno je dobio turbo pogon nakon emisije – ljudi su me prepoznali i nastavili pratiti moje gastro ludorije i život.
Kad smo kod ove teme, otkrij nam koja ti je omiljena gastro adresa u Rijeci i okolici?
Uf, teško pitanje – kao da me pitaš koje mi je najdraže dijete. Ali ajde, ako moram birati – konoba Ribica u Kostreni uvijek pogodi u sridu. Svježina, jednostavnost i pogled na more – savršen trojac.
View this post on Instagram
Puno putuješ. Koju zemlju bi voljela posebno istaknuti, kad govorimo o gastronomiji?
Italija. Jer iskreno – kako itko normalan može reći “ne” tjestenini, pizzi i tiramisuu? Talijani znaju kako uživati u hrani i životu. Iako, priznajem, Francuska im ozbiljno puše za vratom, jer je njihova kuhinja majka gastronomije. Dobar francuski restoran će vas sigurno oboriti s nogu.
Vratimo se malo Instagramu; koja je bila tvoja prva poslovna suradnja putem Instagrama i za koga?
Ako se dobro sjećam – bila je to suradnja s jednim brendom zdravih grickalica. Ironično, jer u tom trenu sam taman imala fazu „sve prženo, molim“. Ali bila sam presretna jer sam znala – okej, sad je ovo ozbiljno! Čak me i odgovornost prema publici nekako odvela na put zdravijeg načina života i promjenu prehrambenih navika.
View this post on Instagram
Na tvom profilu svakodnevno možemo pratiti tvoje objave različite tematike… Koliko je teško biti „raznolik“ u osmišljavanju sadržaja?
Teško je samo kad se previše trudiš. Ja se vodim intuicijom i onim što mi je taj dan na duši (ili na tanjuru). Raznolikost mi nije izazov, više je to moj normalni način života. Balkanski mentalitet i Dalmatinci su mi nepresušan izvor inspiracije – i ljubavi, da ne ispadne da samo šijem po njima, ipak su to moji geni.
U kreiranju kakvog sadržaja najviše uživaš?
Onog koji izazove reakciju – osmijeh, komentar, poruku tipa: „Ajme, isto se i meni dogodilo!“ Volim kad ljudi osjete da nisam neka tamo Insta-dama, nego cura s Instagrama koju bi zvali na kavu. Naravno, volim i osjećaj kad se ljudi pronađu u nekim stvarnim situacijama i problemima i shvate da nisu sami.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Ima li nešto što ne pokazuješ svojim pratiteljima?
Naravno. Ne pokazujem svoje najranjivije trenutke – one kada nisam ja ili netko moj okej. Jer iako dijelim puno, čuvam djelić sebe samo za sebe i svoje najbliže. Nije sve za kamere, a ni za storije. Mislim da ljudi u mojoj okolini i moja obitelj ima pravo na privatnost, jer jedini tko je birao javan život sam ja.
Kako se nosiš s komentarima hejtera?
Kao s komarcima ljeti – dosadni su, ali ne mogu mi pokvariti dan. Nekad ih ignoriram, nekad ih blokiram, a nekad im vratim sarkazmom koji peče više od njihovih komentara.
View this post on Instagram
Koje su prednosti, odnosno mane posla na Instagramu?
Prednosti? Kreativna sloboda, upoznavanje super ljudi, mogućnost da radiš ono što voliš.
Mane? Nikad nisi „off“, stalno si u kontaktu s javnošću, i ponekad se moraš nasmijati i kad ti nije do toga.
Može li se živjeti (samo) od Instagrama?
Može – ali ako znaš kako. Trebaš imati dobar plan, razrađen sadržaj, vjernu publiku i znati postaviti granice. Nije to samo „objavi fotku i čekaj eure“, kako ljudi misle.
View this post on Instagram
Koliko je teško ostati autentičan danas?
Teško je, jer algoritmi vole copy-paste, a ljudi traže iskrenost. Ali ja sam se odlučila za autentičnost, pa makar mi brojke bile malo manji hit. Uostalom, lajkovi ne plaćaju režije – suradnje bazirane na povjerenju, da.
Otkrij nam tips&tricks za dobar Instagram content!
Budi svoj(a). Koristi dobro, prirodno svjetlo. Ne forsiraj „influencerski“ ton ako ti ne leži. Pričaj kao da si s frendom na kavi. I ne zaboravi: ljudi osjete kad glumiš, kamera sve vidi.
Za kraj; što bi savjetovala onima koji žele postati influenceri?
Kreni – ali ne zato što želiš poklone, nego jer imaš nešto za reći. Gradi zajednicu, ne brojke. I nikad ne zaboravi – influencati možeš i s malim brojem pratitelja, ali ne možeš bez autentičnosti.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Autor: Marina Koprivnikar
Foto: Instagram