Svi se znaju uslikati i objaviti video ili fotku, ali to bi sve trebalo imati nekog smisla, neku priču u pozadini… Mreže su prepune svega i svačega i uvijek će netko reći tipa: “Ma, iskopirano od tog i tog…” Ok kolega, uzmi kameru, nađi modele, lokaciju, odvoji 3-4 sata snimanja, editiraj, objavi u pravo vrijeme pravi content, odgovaraj na komentare… Teže je nego što to ljudi misle, a koji nisu u sličnom poslu.
Marko Slipčević vlasnik je optike Marko u Vinkovcima, čiji Instagram profil nas je oduševio svojim contentom. Zabavne i duhovite objave prepune satire vrlo brzo su našle put do klijenata i pratitelja zahvaljujući kvalitetnim izborom naočala te kreativnim pristupom.
Kako dolazi do ideja za Instagram objave, o poslu content creatora, trendovima naočala te o Black Friday ponudi, otkrio nam je Marko Slipčević u razgovoru!
Predstavite se našim čitateljima!
Moje ime je Marko Slipčević te sam vlasnik optike Marko koja se nalazi u najstarijem naselju u Europi – u Vinkovcima, točnije u Glagoljaškoj 5.
Inače sam završio Tehničku školu Ruđer Bošković, smjer Tehničar za očnu optiku. Za mene kažu da sam vrlo komunikativan, društven i da volim zafrkanciju.
View this post on Instagram
Stojite iza optike Marko u Vinkovcima, koja se ističe kreativnim Instagram contentom. Objave su vam vrlo duhovite i domišljate. Kako dolazite do ideja?
Hvala na ovim komplimentima, trudimo se… Sadržaj na Instagramu dolazi sam od sebe: neke ideje dođu same, neke već vidimo na društvenim mrežama pa ih prilagodimo za naš brand.
Osobno imam jaaako puno ideja, ali nismo mi kao društvo spremni za tako nešto, pa se eto prilagodimo onome što prolazi i što ljude zabavlja.
Što Vas inspirira u kreiranju sadržaja?
Inspiraciju nalazimo upravo u ljudima, poslu, komunikaciji s ljudima. Vinkovci su prepuni mladih djevojaka i mladića koji „kuže“ kako funkcioniraju društvene mreže, vole stati pred kameru, znaju se ponašati pred kamerom. Upravo zbog toga lako nalazimo idealne modele za naše foto/video kampanje.
Nerijetko nam se ekipa i sama javi da bi htjeli sudjelovati, pa čak imaju i ideje za content… Bude svega.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Smatrate li da je danas posao content creatora podcijenjeno?
Svatko se danas naziva content creatorom. Svi se znaju uslikati i objaviti video ili fotku, ali to bi sve trebalo imati nekog smisla, neku priču u pozadini. Precijenjeno nije u svakom slučaju, jer ako hoćeš imati dobar sadržaj na mrežama, moraš se obratiti kvalitetnom kreatoru koji zna što radi.
Mislite li da svatko može voditi Instagram?
Može. Manje ili više uspješno. Ako je to privatni profil, može svatko, za neki brand, dućan i slično, ipak treba znati malo više od stisnuti tipku za snimanje contenta.
Koji reels vam je bilo najzabavnije, a koji naizazovnije snimati?
Jaaako teško pitanje. Ima ih previše da bi sad izdvajao neke od njih. Svaki reels, svaka fotka iza sebe ima svoje nešto, priču. Uglavnom ta snimanja budu zezanje na max, jer ponavljam, naši modeli, fotografi i snimatelji „kuže“ kako stvari idu i kako to treba izgledati u finalu.
View this post on Instagram
Koliko je teško ostati autentičan danas u poslu?
Hm… Ako se baš jako trudiš, istražuješ, pokušavaš nešto napraviti, onda to dođe samo od sebe. Mreže su prepune svega i svačega i uvijek će netko reći tipa: “Ma, iskopirano od tog i tog…” Ok kolega, uzmi kameru, nađi modele, lokaciju, odvoji 3-4 sata snimanja, editiraj, objavi u pravo vrijeme pravi content, odgovaraj na komentare… Teže je nego što to ljudi misle, a koji nisu u sličnom poslu.
Otkrijte nam tips&tricks za dobar Instagram content!
Biti što više drugačiji. Jer svijet je pun istih.
View this post on Instagram
Za kraj; kakvi modeli naočala će se nositi ove sezone?
Pošto smo se mi bazirali na 99% dioptrijskih okvira i naočalnih leća, odnosno samo dioptrijske naočale, tu nema pravila. Netko voli šarene, netko decentne, okrugle, mačkaste, klasične… Sunčane naočale pokušavamo rasprodati ovo što nam je ostalo (pročitaj o Black Friday-u), jer iskreno za njih nemamo baš vremena.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Kako izgleda Vaša Black Friday ponuda?
Sve informacije pišu na našem webu, optikamarko.hr. Na stranici, kada se otvori odmah iskače POPUP, Black Friday, na njega „TAP“, i tamo je sve kristalno jasno. Samo ću reći to, da očekujemo toliku gužvu (zbog ogromnih popusta) da ćemo baš na Crni petak 29.11. raditi iznimno do 22:00 sata, a produžili smo i na subotu od 08:00-13:00 sati.
Stoga, molimo sve koji imaju namjeru doći i iskoristiti neki od popusta, da si rezerviraju svoj termin, također na našoj stranici pod „REZERVACIJA TERMINA“.
View this post on Instagram
Autor: Marina Koprivnikar
Foto: optika Marko, Instagram