Instagram meni služi da budem prisutna, da lakše komuniciram s pratiteljima koji nisu iz Zagreba i koji ne mogu doći na moje radionice. Ja sam totalni fan i zagovornik druženja i komuniciranja uživo, zato i radim radionice kuhanja da ljudi vide i osjete mene koja predstavljam brend.
View this post on Instagram
Marina Obradović je food blogerica i influencerica poznatija pod virtualnim imenom “Priče jedne kuhače”. U food svijet ušla je nakon što je dala otkaz na poslu u jednoj korporaciji te se odlučila posvetiti onome u čemu najviše uživa – u kuhanju.
Sada je Marina ponosna vlasnica brenda “Priče jedne kuhače” čije recepte možete pratiti na njezinom blogu te Instagram profilu gdje ju prati 27,2 tisuća pratitelja.
Njezin posao nije isključivo vezan samo za Instagram, već i za kulinarske radionice koje organizira i vodi te im je posebno posvećena.
Cijelu svoju influencing priču, promašaje u kuhanju, omiljenoj hrani i puno toga zanimljivog otkrila nam je Marina Obradović!
Predstavi se ukratko našim čitateljima!
Moje je ime Marina Obradović, rodom sam iz Zagreba i pola sam života tj. do 40-e radila u korporacijama, a sada sam vlasnica brenda Priče jedne kuhače.
Moja osobnost u 3 riječi: energična, optimistična, tvrdoglava.
Vodiš popularan blog „Priče jedne kuhače“. Kako i kad je počela tvoja blogerska, pa kasnije influencerska karijera?
2016. godine sam navršila 40 godina i osjetila da trebam promjenu nakon čega je uslijedio period odmora i razmišljanja te se 2017. godine rodila ideja za recepte koji će svima dati odgovor na pitanje: Što kuhati sutra? Tada nisam ni sanjala da ću imati svoj web, radionice kuhanja i sl.
Sve je krenulo sa zbirkom recepata Priče jedne kuhače koju sam izdala i otisnula se u gastro svijet. Jedna od najtraženijih radionica je Kuhamo s pivom na kojoj uz zabavu sva jela kuhamo s pivom i uživamo!
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Na tvom Instagramu „Priče jedne kuhače“ prati te 27,2 tisuća ljudi. Jesi li se nadala tome?
U početku ne, tada sam jedva znala što je Instagram. Sa Facebookom mi je bilo puno lakše, a što se tiče Instagrama brojka je i mala i velika, ovisno kako gledate na to. Mogla bi biti puno veća za neki bolji status među influencerskom ekipom, ali moje poslovanje nije isključivo preko te društvene mreže tako da sam zadovoljna.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Vratimo se malo na tvoje početke: kad i kako si otkrila ljubav prema kuhanju?
Ja sam generacija odrasla „na žlici“ i na svježe kuhanim jelima svaki dan. Majke su kuhale i pekle same, izmišljale deserte i uveseljavale nas i najviše se jelo kod kuće. Sjećam se da su se tada vani jeli jedino ćevapi, kasnije je došla i pizza. Meni je to očito u krvi jer sam nastavila tu tradiciju kod svoje djece, posebno kada su bili mali. Volim stvarati u kuhinji, volim miris svježe pripremljene hrane u domu, a volim i jesti.
Kakva jela najviše voliš pripremati: slana ili slatka?
Kao dijete sam pripremala isključivo slatka jela i to je bio moj hobi, danas više slana.
Pamtiš li svoju prvu suradnju preko Instagrama? Kad je to bilo i za koga?
Moja prva suradnja je bila sa Pivovarom Daruvar i njihovim 5th element pivama, tada sam krenula u totalno nepoznati svijet, kreiranje jela s pivama.
Koliko često imaš „failove“ pri pripremi sadržaja za Instagram?
Rekla bih svaki dan, samo što se više time ne opterećujem. Instagram meni služi da budem prisutna, da lakše komuniciram s pratiteljima koji nisu iz Zagreba i koji ne mogu doći na moje radionice. Ja sam totalni fan i zagovornik druženja i komuniciranja uživo, zato i radim radionice kuhanja da ljudi vide i osjete mene koja predstavljam brend.
Možeš li nam izdvojiti jelo koje ti je bilo najizazovnije za pripremiti?
Ajme za pite i savijače sam totalni antitalent.
Postoji li neka hrana koju ne voliš jesti?
O da, fileke, konzerviranu hranu, kolače iz slastičarni, proizvode iz pekare…
Kakvu kuhinju preferiraš?
Kinesku obožavam!
Imaš li omiljena gastro mjesta u Rijeci i okolici?
Novi Vinodolski – pizzerija Novi Val koja trenutno meni ima najbolju pizzu u Hrvatskoj. Zatim Kings’a caffe koji, osim fenomenalne hrane, ima najbolje osoblje. Konoba Galija na Krku.
Još puno toga moram obići, posebno u Rijeci.
Je li teško biti influencer? Jesi li se naviknula na taj status?
U ovim godinama više ne. Opustiš se, shvatiš da trebaš uživati, a ne robovati stereotipima i da savršenstvo ne postoji. Slatko je kada me ljudi prepoznaju npr. vani u klubu pa usred noći pričamo o radionicama i receptima.
Koje su prednosti, odnosno mane posla na Instagramu?
Mane su algoritam i visoka očekivanja od pratitelja iako i to ovisi o tome kojoj se dobnoj skupini obraćate.
Prednosti ima puno više: radiš što voliš, uživaš, dobivaš pozitivu od pratitelja, putuješ, isprobavaš nove stvari i vidiš neka nova mjesta, razvijaš se, učiš i mijenjaš se skoro svakodnevno.
Može li se živjeti (samo) od Instagrama?
Vjerujem da može, iako sam ja odlučila da Instagram neće biti jedini izvor prihoda.
Koliko je teško ostati autentičan danas?
Meni nije, ali puno sam radila na sebi. Kada pričam s kolegama, svi se slažu da treba pratiti trendove dok je meni bitno da sam svoja i autentična što za mene znači držati se svojih principa, dijeliti s pratiteljima što želiš, a ne što „prolazi“ i bilo bi dobro za biznis te sve to gledati kao igru. Pratitelji su danas tu, sutra nisu, a ionako vas vide kroz svoje oči.
Za kraj; što bi savjetovala onima koji žele postati influenceri?
Mislim da mladi danas jako dobro znaju što i kako treba da se postane influencer, njima je to nekako prirodnije nego nama starijima, barem što se trendova tiče.
Rekla bih upornost, dosljednost, autentičnost, da budu prirodni i iskreni, to je jedino bitno u životu i postizanju ciljeva, a da pritom ne izgubiš sebe.
Autor: Marina Koprivnikar
Foto: privatni arhiv