Instagram mi je donio mnogo više od poslovnih prilika i suradnji. Donio mi je ljude – one posebne, drage osobe bez kojih si danas svoj život ne mogu zamisliti. Upravo su ti odnosi najveće bogatstvo koje sam stekao kroz ovu platformu, podsjećajući me da društvene mreže mogu biti puno više od samog virtualnog prostora.
Ivan Milić poznatiji pod pseudonimom IVXN zagrebački je influencer kojeg prati skoro 45 tisuća pratitelja na Instagram profilu @the_ivxn. Njegova priča s influencingom započela je spontano prije pet godina. Upravo spoj osobnih interesa i profesionalnih angažmana doveo ga je do toga da postane inspiracija kroz svoj zanimljiv i bogat lifestyle content.
U posljednje vrijeme ime IVXN se puno više čuje, jer nas čeka njegov prvi nastup na Dori 2025 – hrvatskom izboru za pjesmu Eurovizije. Pjesma “Monopol” već sada glasi kao jedan od favorita za pobjedu te je najslušanija na Spotifyu te se plasirala u TOP 40 nacionalnih pjesama na Deezeru.
Kakav nastup nam priprema za Doru 2025, o ljubavi prema Eurosongu, kako se nosi s titulom “influencera”, o muškarcima u svijetu influencinga te o svojim daljnjim planovima , otkrio nam je Ivan Milić odnosno IVXN!

Foto: Jelena Habljak
Predstavi nam se ukratko!
Moje ime je Ivan Milić. Rođen sam i živim u Zagrebu, no moje korijene i snažnu povezanost s jugom Hrvatske uvijek nosim sa sobom. Diplomirao sam na Ekonomskom fakultetu, što je oblikovalo moje razumijevanje poslovanja i strateškog promišljanja.
Profesionalno se bavim digitalnim marketingom, gdje kroz kreativne pristupe i analitičko razmišljanje nastojim ostvariti najbolje rezultate. Uz to, aktivno se bavim glazbom, koja mi pruža prostor za izražavanje emocija i umjetničku slobodu.
Sebe bih opisao kao predanog perfekcionista, koji uvijek teži izvrsnosti, i emotivnu osobu koja u svaki segment svog života unosi iskrenost i strast. U kombinaciji s radnom etikom i kreativnošću, ove karakteristike čine me posvećenim i pouzdanim u svim profesionalnim i osobnim izazovima.
Na tvom Instagramu @the_ivxn te prati skoro 45 tisuća ljudi. Postoji li neka priča iza tog pseudonima?
Moj prethodni nadimak na društvenim mrežama bio je prilično jednostavan – milic_ivan. Smatrao sam da mu nedostaje osobnosti i zanimljivosti, pa sam odlučio unijeti malu promjenu. Dodao sam slovo “X”, koje sam stilizirao kao zamjenu za slovo “A”, prateći tadašnji trend na Instagramu prije otprilike deset godina. Ta jednostavna, ali upečatljiva intervencija učinila je moj nadimak prepoznatljivim i drugačijim.
S vremenom, taj simbol “X” postao je ključan dio mog identiteta na društvenim mrežama, a prepoznatljivost koju je donio činila se kao logičan razlog da se ove godine na Dori predstavim upravo pod tim imenom.
Tako je “X” postao ne samo dio mog brenda već i simbol kreativnosti i individualnosti koja me definira.
View this post on Instagram
Kako i kad je započela tvoja priča s influencingom?
Sve je krenulo sasvim spontano. Budući da sam vrlo temeljit u svemu što radim, svaka fotografija na početku morala je biti savršena prema mojim vlastitim standardima. Ta posvećenost detaljima i kvaliteti polako je privlačila sve veći broj pratitelja, a s vremenom su uslijedile i prve suradnje. No, Instagram mi je donio mnogo više od poslovnih prilika i suradnji.
Donio mi je ljude – one posebne, drage osobe bez kojih si danas svoj život ne mogu zamisliti. Upravo su ti odnosi najveće bogatstvo koje sam stekao kroz ovu platformu, podsjećajući me da društvene mreže mogu biti puno više od samog virtualnog prostora.

Foto: Jelena Habljak
Tvoj Instagram je lifestyle orijentiran. Koliko ti je izazovno „pohvatati“ više različitih tema za svoj content? Također, čest si gost brojnih evenata.
Nije mi teško obuhvatiti različite teme jer su one sastavni dio moje svakodnevice. Bilo da je riječ o modi i savjetima za odijevanje za različite prigode, njezi kože i kose ili mojoj gym rutini, uvijek se osjećam kao da sam na poznatom terenu. Svaka od tih tema prirodno se uklapa u moj stil života, omogućujući mi da ih s lakoćom dijelim s drugima.
Osim toga, često sudjelujem na raznim eventima, što smatram posebnom čašću. Uvijek mi je zadovoljstvo biti dio priče i kampanje nekog brenda, svojim prisustvom pridonijeti značaju događaja te pružiti podršku idejama i vrijednostima koje brendovi promoviraju. Takvi trenuci za mene su prilika da spojim osobne interese i profesionalne angažmane, a ujedno i da budem inspiracija drugima.
View this post on Instagram
U kojoj temi najviše uživaš?
Mislim da sam se najviše pronašao u streetstyle modnoj priči jer ona najbolje odražava svakodnevni način odijevanja, koji je praktičan, ali istovremeno i izraz osobnog stila. U tom kontekstu, posebno uživam dijeliti tips & tricks kako sitni detalji – poput pravilno odabranih dodataka, kombinacije boja ili pažnje prema krojevima – mogu napraviti značajnu razliku u ukupnom dojmu.
Streetstyle je za mene više od same mode; on je način izražavanja, balans između udobnosti i estetike, i prilika da se kroz jednostavne odjevne kombinacije ispriča priča o osobnosti. Upravo u tim svakodnevnim detaljima pronalazim najveću inspiraciju i zadovoljstvo.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Jedan si od izvođača ovogodišnje Dore 2025 – hrvatskog izbora za pjesmu Eurovizije. Otkrij nam koliko traje tvoja ljubav prema glazbi, odnosno pjevanju?
Glazba je dio mene otkako pamtim. Kroz nju doživljavam svijet na poseban način, a svi najljepši trenuci u mom životu vezani su uz neku pjesmu koja ih savršeno opisuje ili priziva sjećanja.
Još kao dijete, u nižim razredima osnovne škole, počeo sam pisati svoje prve pjesme. Te bilježnice i kajdanke, ispunjene stihovima i melodijama iz tog razdoblja, još uvijek brižno čuvam. One su podsjetnik na moje glazbene početke, ali i na strast koja me odmalena vodi i oblikuje moj pogled na svijet.
Glazba nije samo hobi ili posao – ona je temeljni dio mog identiteta.
Predstavit ćeš se na Dori s pjesmom „Monopol“, koja je već sada jedna od najstreamanijih pjesama na glazbenim platformama. Jesi li očekivao takav hype?
Iskreno, nisam mogao ni zamisliti takav uspjeh. Vjerovao sam u pjesmu od prvog dana kada smo je završili i snimili u studiju, jer ona u potpunosti odražava mene – glazbeno, energetski i emotivno. Svaka nota i stih oslikavaju moj autentičan izričaj i ono što želim prenijeti publici.
Međutim, zamisliti da će pjesma postati najslušanija na Spotifyu te se plasirati u TOP 40 nacionalnih pjesama na Deezeru, među svim velikim imenima koja su se ove godine natjecala, zaista je bilo teško. To je osjećaj koji nadilazi očekivanja.
Neopisivo sam sretan što je pjesma pronašla put do ljudi i što su je prepoznali i zavoljeli. Ta povratna energija publike za mene je najveće priznanje.
View this post on Instagram
Kako se osjećaš uoči svog debitantskog nastupa? Kakav scenski nastup nam pripremaš, što možemo očekivati?
Osjećam se iznimno uzbuđeno i jedva čekam da sve krene. Ovo je san koji nosim u srcu još od najranijeg djetinjstva i koji upravo sada postaje stvarnost. Najveća mi je želja učiniti ponosnim onog malog Ivana u sebi, koji je o ovome maštao i vjerovao da je sve moguće.
Što se tiče scenskog nastupa, pripremamo nešto posebno – energičan i dinamičan performans koji će biti prožet plesnim elementima. Ipak, ne smijem otkrivati previše detalja jer želimo publici prirediti iznenađenje i ostaviti snažan dojam.
Koje pobjedničke pjesme s prethodnih Eurovizija su ti najdraže?
Eurosong je za mene nepresušni izvor inspiracije i emocija, a postoji mnogo pjesama koje obožavam. Ipak, ako moram izdvojiti nekoliko favorita, to bi svakako bile “Arcade” Duncana Laurencea, čiji me emotivni naboj i intimnost pjesme svaki put iznova dirnu, te bezvremenska “Euphoria” od Loreen, koja svojom energijom i produkcijom postavlja standarde za sve buduće hitove Eurosonga.
Ne mogu ne spomenuti ni talijanski klasik “Insieme” Tota Cotugna, čija poruka jedinstva i danas odzvanja aktualno, kao i moj osobni guilty pleasure – “Fångad av en stormvind” od Carole, koja svojim zaraznim optimizmom i energijom uvijek podigne raspoloženje. Svaka od ovih pjesama ima posebno mjesto u mom srcu i podsjeća me na snagu glazbe da poveže ljude i prenese snažne emocije.

Foto: Petra Ivanišević
Vratimo se malo na influencerske teme; jesi li se naviknuo na status „influencera“?
Ne, haha! Iskreno, mislim da nikada neću u potpunosti prihvatiti taj pridjev kao dio svog identiteta. Međutim, ako kroz ono što radim uspijem inspirirati ili pozitivno utjecati barem na jednu osobu koja me prati, tada bih mogao reći da je to “zvanje” u potpunosti opravdano.
Za mene je najvažnije ostati vjeran sebi i dijeliti autentičnost, jer vjerujem da se upravo to prepoznaje i cijeni. Ako kroz svoj rad ili svakodnevne trenutke uspijem nekome uljepšati dan, pružiti korisnu ideju ili motivaciju, onda taj “utjecaj” dobiva stvarnu vrijednost.
Kad je bila tvoja prva poslovna suradnja putem Instagrama i za koga?
Prva velika suradnja putem Instagrama dogodila se prije otprilike pet godina, kada sam imao priliku raditi s Philipsom na promociji OneBlade brijača i aparata. Zanimljivost je da sam upravo tih dana razmišljao o kupovini tog aparata, pa je sve bilo nekako spojeno na savršen način.
Oduvijek surađujem isključivo s brendovima u koje vjerujem i čije proizvode koristim i privatno. Smatram da je autentičnost ključ svega, jer samo na taj način mogu prenijeti istinsku vrijednost i povjerenje svojim pratiteljima. Suradnje koje odrađujem nisu samo poslovne, već i osobne jer mi omogućuju da radim s brendovima kojima vjerujem i čije proizvode koristim svakodnevno.
View this post on Instagram
Može li se živjeti (samo) od Instagrama?
Kako tko, haha! Mislim da je ključ u tome da se posvetimo bilo kojem cilju dovoljno jako, jer uspjeh ne može izostati ako ulažemo trud, vrijeme i energiju. To je isto pravilo koje vrijedi i za Instagram. Ako ozbiljno pristupimo platformi, razumijemo njezine mogućnosti i uložimo u stvaranje kvalitetnog sadržaja, uspjeh i mogućnost zarade dolaze prirodno.
Za mene, Instagram je više od mjesta za promociju – to je prilika za izgradnju zajednice, dijeljenje svojih interesa i povezivanje s ljudima koji prepoznaju ono što radim. U tom procesu, naravno, uspjeh i zarada dolaze kao rezultat posvećenosti i autentičnosti.
Kako se nosiš s komentarima „hejtera“?
Iskreno, do sada se nisam previše susretao s hejt komentarima, a ni sada, kada je riječ o pjesmi, njih nema. Vjerujem da sam se povezao s ljudima koji rezoniraju s onim što radim, s onima koji dijele slične vrijednosti i interese.
Kroz vrijeme sam stvorio zajednicu, bazu pratitelja koji prepoznaju moj sadržaj i stil, i to me ispunjava. Ponekad je ključ u tome da ostaneš vjeran sebi i svojim principima, jer na taj način privučeš ljude koji te podržavaju i cijene tvoju autentičnost.
Nije mi toliko stalo do negativnih komentara jer vjerujem da, ako radiš s ljubavlju i iskreno, pozitivna energija uvijek prevlada.
View this post on Instagram
Je li teško biti muški influencer, s obzirom da u ovoj branši više prevladavaju žene?
Istina je da žene imaju puno više prilika i suradnji, ali zato je kod nas muška konkurencija manja, haha! Iako je možda malo teže, jer broj suradnji i brendova koji se fokusiraju na mušku publiku nije toliko velik, vjerujem da postoji prostor za kvalitetne suradnje.
Iako je tržište za mušku publiku možda manji, to ne znači da nije vrijedno truda. S obzirom na manju konkurenciju, lakše je izgraditi svoj prepoznatljiv stil i povezati se s brendovima koji istinski cijene tvoj rad i angažman. Kvaliteta, strast i posvećenost uvijek dolaze do izražaja, bez obzira na konkurenciju.
Koje su prednosti, odnosno mane posla na Instagramu?
Prednosti posla na Instagramu su definitivno u tome što imam potpunu slobodu u organizaciji svog dana, onako kako se osjećam i kako mi odgovara u tom trenutku. Nema šefa kojemu moram polagati račune, haha! To mi daje fleksibilnost da se posvetim svojim projektima kada god želim i kako želim.
Međutim, mane su svakako prisutne, a najveća je nesigurnost i nemogućnost kontrole algoritma, koji ponekad odlučuje da neki kvalitetan sadržaj neće doći do željenog broja ljudi. To može biti frustrirajuće, jer, unatoč uloženom trudu, ne možeš uvijek predvidjeti kako će sadržaj biti prihvaćen.
No, s time se jednostavno treba nositi i ići naprijed, jer uspjeh na ovoj platformi zahtijeva strpljenje i dosljednost.
Što Ivan radi kad ne radi?
Haha, ne postoji takav trenutak! Moj mozak je uvijek u akciji, stalno smišlja nešto novo, i teško ga je kontrolirati, haha! Taj kreativni proces jednostavno ne prestaje, ali upravo to me i pokreće.
Ipak, unatoč toj stalnoj gužvi u glavi, obožavam duge šetnje u prirodi. To je moj način opuštanja – kada se isključim i povežem s prirodom. Zajedno s glazbom, to je jedno od najboljih iskustava za smanjenje stresa i povratak ravnoteže.
View this post on Instagram
Daljnji planovi?
Plan je nastaviti u istom tonu – raditi na sebi i stalno napredovati kako bih bio najbolja verzija sebe. Smatram da je osobni razvoj ključan za postizanje svega što želim, i zato ću nastaviti ulagati u svoje vještine i kreativnost.
A što se tiče glazbe, definitivno bih mogao iznenaditi s još ponekom pjesmom na proljeće. Bit će to novi korak u mom glazbenom putovanju, a veselim se podijeliti s publikom sve što sam pripremio.
Za kraj; što bi savjetovao svima koji žele postati influenceri?
Ukoliko je to nešto što zaista želite, dajte se cijeli u to. Promislite dobro o tome što može privući vašu publiku i fokusirajte se na izradu kvalitetnog sadržaja.
Najvažnije je biti autentičan i strastven, jer kad radite nešto s cijelim srcem, uspjeh ne može izostati. Samo strpljivo – jer, iako je put možda dug, kad ste posvećeni svom cilju, nagrada će doći.
Dajte sve od sebe i vjerujte u svoj rad, jer se trud uvijek isplati!
View this post on Instagram
Autor: Marina Koprivnikar
Foto: Petra Ivanišević, Jelena Habljak, Instagram