Mislim da je zdravo imati balans između online i offline svijeta. Često naglašavam kako moj život nije Instagramu i sve što se vidi i prikazuje na Instagramu. Jedan moj video traje otprilike 60 sekundi, a dan ima 24h. Na Instagramu više-manje uvijek biram one lijepe trenutke, a život se sastoji od lijepih i onih malo manje lijepih trenutaka.
Danijela Vukman je lifestyle influencerica, koja voli dijeliti trenutke iz svakodnevice, preporuke i iskustva iz raznih aspekata života. Osim po svom istančanom modnom ukusu, simpatična Dalmatinka sa zagrebačkom adresom posebno uživa u kreiranju objava s putovanja i izleta.
S kojim domaćim brendom je ostvarila prvu suradnju putem Instagrama, kako ostati autentičan na društvenim mrežama te što misli o statusu influencera, otkrila nam je Danijela Vukman u intervjuu!
View this post on Instagram
Predstavi nam se ukratko!
Moje ime je Danijela Vukman, za sebe volim reći kako sam Dalmatinka u duši, a Zagrepčanka po adresi. Moje najvrijednije titule su: majka izvanrednog dječaka Dražena, teta djevojčicama Adriani i Jasni te kuma Marti, uz te titule imam i onu magistre ekonomije.
Rekla bih da sam pozitivna, autentična i vrijedna.

Opiši nam kako je krenula tvoja priča s influencingom?
Iskreno, sve je krenulo spontano. Voljela sam dijeliti trenutke iz svakodnevice, preporuke i iskustva, a ljudi su to prepoznali i počeli se vraćati po inspiraciju. Tako se s vremenom hobi pretvorio u ozbiljniji posao.
Kako bi opisala svoj content na Instagramu?
Moj content je kombinacija lifestylea, putovanja i iskrenih priča iz mog života. Uvijek želim da bude realan i da ljudi u njemu pronađu nešto svoje.
Kakav sadržaj ti je najdraže dijeliti?
Najviše volim dijeliti priče s putovanja i izleta. Travel content mi je najdraže stvarati i objavljivati.

Kad je bila tvoja prva poslovna suradnja putem Instagrama i za koga?
Moja prva ozbiljnija suradnja bila je s hrvatskim brendom Olival i baš mi je drago da je sve krenulo upravo s domaćim brendom koji sam već tada iskreno voljela i koristila. Ono što bih htjela reći je kako još uvijek surađujemo, što mislim da dovoljno govori o meni, ali i brendu.
Pamtiš li objavu koja je napravila najveći „boom“?
Da, priče/objave s krstarenja gdje sam išla s tada jednogodišnjim djetetom i suprugom – naš osobni dojam, kako je sve izgledalo, što krstarenja nude, koje gradove smo posjetili. Mislim kako je to kod nas bilo još uvijek neistraženo i samim time publici jako zanimljivo.
Je li teško biti influencer?
Ponekad jest – jer osim lijepih fotki/videa stoji puno rada, planiranja i odgovornosti prema publici i brendovima. Ali kada voliš ono što radiš, onda sve nekako ide lakše.

Jesi li se naviknula na status „influencera“?
Jesam. Iako i dalje sebe doživljavam kao Danijelu – ženu koja voli dijeliti svoj život i možda na neki način inspirirati druge. “Influencer” je samo etiketa, ali u suštini ja sam uvijek ja.
Ima li nešto što ne pokazuješ svojim pratiteljima?
Naravno. Moj privatni život i obitelj čuvam u određenim granicama. Mislim da je zdravo imati balans između online i offline svijeta. Često naglašavam kako moj život nije Instagramu i sve što se vidi i prikazuje na Instagramu. Jedan moj video traje otprilike 60 sekundi, a dan ima 24h. Na Instagramu više-manje uvijek biram one lijepe trenutke, a život se sastoji od lijepih i onih malo manje lijepih trenutaka.

Može li se živjeti (samo) od Instagrama?
Može, ali zahtijeva jako puno rada, predanosti i konzistentnosti. Nije toliko glamurozno kako možda izgleda izvana, ali ako se uloži trud – apsolutno je moguće.
Koliko je teško ostati autentičan danas?
Rekla bih teško, jer je stalno prisutan pritisak usporedbe. No vjerujem da ljudi najviše cijene iskrenost i zato se trudim uvijek ostati svoja, bez obzira na trendove.
Kako se nosiš s komentarima hejtera?
S vremenom sam naučila da ih ne shvaćam osobno. Najčešće takvi komentari govore više o osobi koja ih piše nego o meni. Fokusiram se na podršku i pozitivu.

Otkrij nam tips&tricks za dobar Instagram content!
Autentičnost na prvom mjestu, iskrenost, dobra kvaliteta fotografije ili videa, i naravno – storytelling. Ljudi vole emociju i priču iza objave, a ne samo savršenu sliku/video.
Što bi savjetovala onima koji žele postati influenceri?
Možda će zvučati kao klišej, ali budite svoji. Uložite vrijeme, učite, budite strpljivi, jer ništa ne dolazi preko noći i gradite zajednicu na iskrenim temeljima. Najvažnije – radite to iz ljubavi, a ne samo zbog brojki. Ukoliko vjerujete u ono što radite i radite to sa srcem, rezultati će vremenom doći.


Autor: Marina Koprivnikar
Foto: Extravagant
